Ervaring mini pil?!

<p>Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de mini pil? Ik begon ermee omdat ik borstvoeding gaf, maar daar ben ik al vrij snel mee gestopt, ik geef nu kunstvoeding. Wel slik ik deze pil nog tot mijn strippen op zijn. Ik ben nu 2x ongesteld geweest waarvan er maar 2 weken tussen zaten dus erg dicht op elkaar. Hebben meerder mensen dat? Ook ben ik 2x wel eens de pil vergeten. Ik vraag me af wanneer de pil dan weer vijlig is omdat je deze pil elke dag moet slikken en het liefst steeds op het zelfde tijd stip. </p>
 
Hoi Sanne,
Ik heb de minipil bijna een jaar geslikt. Ik had ook vaker een bloeding dan toen ik geen pil slikte. Na een maand of 6 ging het beter en had ik gemiddeld 1 bloeding per maand. Ik weet niet wanneer het weer veilig is als je de pil een keer vergeten bent. Ik ben de pil 1 keer vergeten, dat is ‘gelukkig’ goed gegaan. Heb ‘m daarna gewoon weer doorgeslikt. 
Groetjes
 
Waarom zou hij dan niet meer veilig zijn? Ik gebruik hem ook en geef nog bv maar was van plan deze op te maken ook als ik straks geen bv meer geef
 
Terug
Bovenaan