Ervaring na keizersnede

<p>Hallo mommy’s! </p><p> </p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. </p><p>Ik heb 9 maanden geleden een dochter gekregen dmv een keizersnede. </p><p> </p><p>Nu heeft de gynaecoloog gezegd dat het het beste is om een jaar te wachten om weer zwanger te worden. Maar het begint alweer erg te kriebelen. </p><p> </p><p>Dus mama’s die ook een keizersnede hebben gehad. Wanneer zijn jullie opnieuw zwanger geworden en hoe was de ervaring van een zwangerschap na een keizersnede? </p><p> </p><p>Alvast bedankt voor de antwoorden! </p><p> </p><p>X</p>

Wij hebben netjes een jaar gewacht en de maand erna was ik gelijk zwanger. Nu nog geen last van de keizersnee gehad, maar ik ben pas 13 weken. Onze kleine man is straks 1 jaar en 10 maanden. Maar ik zou toch netjes wachten...

Vorig jaar september een keizersnede gehad van onze zoon en nu 22 weken zwanger! Wij waren dus wel iets vlugger, komt ook doordat het best even duurde voordat ik zwanger werd van onze zoon... dus met dat een beetje in ons achterhoofd.. maar tot zover geen bijzondere klachten of iets! Gaat eigenlijk allemaal heel goed! 

Ik ben momenteel 12 weken zwanger van de tweede nadat ik in september 2019 bevallen ben van een zoon. Hij zal dus een jaar en 7 maanden zijn als de baby komt. Zwangerschap was een verassing, maar tot nu toe geen last van de keizersnede. Maar zwangerschap is dus nog pril. 

Hier het advies gehad om 1jr te wachten. Toen onze dochter 11 mnd was zijn we langzaamaan weer gaan proberen, was meteen zwanger.
Ben nu bijna 20wkn zwanger. Heel af en toe trekt het gebied van het litteken, maar dan heb ik ook altijd wat last van de banden, dus zal daarmee samenhangen. Verder nog helemaal geen lastgehad van het litteken. 

Mijn 2 oudsten schelen 16 maanden. Bij mij zei de gynaecoloog ook een jaar. Toen zei ik overal lees ik een half jaar. Dat mocht, maar dan moest ik wel echt een half jaar wachten. Daarna was ik dus snel zwanger. Nooit problemen gehad. Geen pijn aan het litteken. Dus ik zou zeggen gewoon alvast starten. 

Terug
Bovenaan