Ervaring na kijkoperatie

<p>Hallo dames,</p><p>ik heb een vraagje afgelopen woensdag heb ik een kijkoperatie gehad. Ze hebben alleen links wat verklevingen gezien en deze losgemaakt dacht ik dat ze vertelde (was nog een beetje duf van de narcose). Verder zag alles er goed uit. Wij zijn nu al 2 jaar bezig en het wil allemaal maar niet lukken.</p><p>wie heeft dit ook gehad en is daarna wel snel zwanger geraakt? Weet iemand als die verklevingen een zwangerschap hadden kunnen tegen houden??</p><p>groetjes en alvast bedankt </p>

Door de verklevingen kan het zeker zijn dat het wat lastiger is om zwanger te raken. Ze zeggen wel eens dat je in de maand na de operatie vruchtbaarder bent. Of dat zo is, geen idee. Ik heb ook een aantal jaren terug een kijkoperatie gehad, bij mij werd er alleen niks gevonden. Wij zijn een aantal maanden na de operatie begonnen met iui en daarna IVF en doormiddel van IVF zwanger geworden. Hopelijk lukt het bij jullie wel op de natuurlijke manier. 

Hoi,
Twee jaar geleden heb ik ook een kijkoperatie gehad en toen zag alles er goed uit. We waren toen al bijna twee jaar bezig. Besloten het traject even in de koelkast te zetten en na de zomer verdere afspraken te maken. Paar dagen erna een eisprong en ja hoor, zwanger. Of het kwam omdat ze alles hadden "schoon gemaakt" of omdat ik het eindelijk los liet, geen idee. Ik had verder geen verklevingen of iets, alleen een lichte bocht in m'n eileider. Ik was heel blij toch op de natuurlijke manier zwanger te zijn geworden. Het gaat voor jullie vast ook lukken.

Terug
Bovenaan