ervaring nestle groeie start 1

Hallo,

Ik ben 22 februari uitgerekend en wil mijn kindje flesvoeding geven. Nou heb ik al ervaring met nutrilon, maar kan weinig informatie over de flesvoeding groeie start van nestle vinden omdat dit niet mag op internet. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand of er groeie start 1 hypoallergeen bestaat?

Alvast bedankt voor de moeite.
 
Hoi,

Ik heb het zelf niet gebruikt (heb zelf friso gebruikt) maar mijn zusje heeft een kleine van 3 mnd en ze geeft haar nestle 1. Dit bevalt haar prima! Het is niet zo duur en de kleine drinkt er prima van! Ze geeft wel de gewone versie. Heb je veel allergieën in de familie? Zo niet dan zou ik beginnen met de gewone versie. Is veel goedkoper.
Je kan het ook met de verloskundige overleggen. De meeste merken zijn goed, het is alleen het prijsverschil.

Succes met de laatste loodjes en je bevalling straks!!
 
zal idd beginnen met gewoon, en dan kan je altijd nog overgaan op hypo allergeen mocht 't nodig zijn!!
Vind persoonlijk dat er tegenwoordig snel naar hypoallergeen wordt gegrepen....Mogen de kinderen van tegenwoordig zelf geen weerstand meer opbouwen? En wat moeten onderhand hun kinderen dan gaan drinken?
 
Terug
Bovenaan