Ervaring Nunki lakentje

Hi allen! Mijn zoon is nu 6 maanden oud en wil nog steeds ingebakerd slapen. Het is helaas een hele strijd als ik ook maar een klein beetje probeer af te bouwen. Hebben jullie ervaring met het Nunki lakentje? Of eventueel super goede tips die ik nog kan proberen?

P.s. Als je een Nunki lakentje in de aanbieding hebt, hoor ik het ook graag!!!

Ik heb een Nunki lakentje en ben er heel blij mee geweest!! Het is prijzig, maar het gaf die van ons wel de rust om gewoon te slapen. 
Het geeft naar mijn idee minder druk dan echt inbakeren maar wel genoeg om er rustig van te worden. 
je hebt ook sites waar je ene kan huren voor bijv een week om te proberen, Miss is dat een optie alvorens er echt ene aan te schaffen. 
helaas geen voor je in de aanbieding, ik bewaar hem nog even voor mochten we nog gezegend worden met een nr 2. 

Ik heb er ook heel tevreden over. Hadden hem icm de slaapzak met ritsjes, zodat het afbouwen geleidelijk kon. Echt aanrader en heb helaas voor jou beide al verkocht ;)

Wij hebben er eentje voor ons zoontje van 3 maanden. Ik merk zelf nog weinig verschil eerlijk gezegd? al slaapt hij alleen 's nachts in zijn bed dus misschien daardoor weinig over te zeggen.
Voor mijn zus haar zoontje van 7 maanden werkt het wel. Zij hebben ook de slaapzak, die valt best ruim hij past de slaapzak van 3-6 maanden nog makkelijk, je moet naar de cm's kijken (stel je wil die ook aanschaffen). 

Bij ons werkte het super.. Gekocht nadat we stopten met inbakeren en ze inderdaad nog wel iets aan geborgenheid wilde. Ik heb ze op marktplaats gekocht! Nog altijd prijzig maar iets minder dan als je ze nieuw moet kopen.

Wij hebben dit gebruikt bij onze zoon om inbakeren af te bouwen. Ik vind het ideaal en het gaf onze zoon een soort van ‘houvast’. Ik vind het het geld zeker waard.

Terug
Bovenaan