Ervaring nutrilon HA

Hallo,

Ik heb een zoontje van 10 weken. Op aanraden van het cb ben ik overgestapt naar pepti voeding. Alleen ben ik er echt niet tevreden over. Hij verslikt zich heel vaak en drinkt zijn flessen niet leeg. Begint aan het einde van de fles ook te huilen. Ik zit er over na te denken om over te stappen naar Nutrilon HA. Hoe zijn de ervaringen hier met deze voeding?

Groetjes Kirsten
 
Ons meisje van 11 weken is net gestart met nutrilon HA en voorlopig geen klachten. Ze drinkt haar fles zonder zeuren of problemen uit en heeft er geen krampjes van. 
 
Ik gaf eerst volledig borstvoeding maar nu ze naar de opvang gaat, kon ik kolvend de vraag niet meer bijhouden dus zijn we toch maar de overstap naar kunstvoeding aan het maken. De arts op het consultatiebureau had aangeraden om dan met hypoallergene voeding te starten vanwege verschillende allergieën en eczeem bij mijn man. Echt onrustig heeft ze nooit echt gedronken en ofwel is het toeval maar ze heeft nu wel minder last van krampjes en constipatie. Dit is dus wel de eerste soort kunstvoeding die we al geprobeerd hebben maar voorlopig dus wel tevreden van
 
Ons zoontje is nu net 1 jaar. Wij zijn na de geboorte meteen gestart met Nutrilon HA voeding omdat mijn moeder dat ook altijd gaf aan ons en hij heeft nooit echte kwaaltjes gehad. Het is een kindje wat last heeft van wat eczeem en heeft gevoelige darmen dus ik ben heel blij dat wij meteen met deze voeding zijn begonnen. Heel veel mensen denken dat dit een hele speciale voeding is, maar dat is het niet. Als je kindje echt allergieën heeft krijg je speciale voeding voorgeschreven van een kinderarts. Nutrilon HA voeding is al wat "fijner" gemalen en kindjes die wat sneller ergens last van kunnen hebben van de darmen, eczeem ect. kunnen daar baat bij hebben! Ik ben er tevreden over.
 
Terug
Bovenaan