Ervaring operatie hypospadie

<p>Mijn zoontje van bijna 9 maanden wordt over 2 weken geopereerd aan zijn hypospadie.</p><p> </p><p>We hebben de keuze uit plaatselijke verdoving + verdoving via een infuus of de ruggenprik.</p><p>De kans op complicaties met de ruggen prik zijn nog veel kleiner dan bij een ruggenprik tijdens de bevalling. Toch vind ik het eng. </p><p>Toen ik voor de plaatselijke verdoving wilde gaan zei de arts dat we niet moeten vergeten dat het een operatie is en ze nog geen onderzoek hebben gedaan naar de gevolgen van de verdoving via het infuus.</p><p> </p><p>Wie heeft hier ervaring mee? Ik vind het heel erg moeilijk </p>

Gaat hij niet onder algehele narcose? Mijn zoontje is vorig jaar geopereerd aan hypospadie en die ging onder algehele narcose en had daarbij plaatselijke verdoving, zodat het na de operatie minder pijn zou doen. 

Hoi hoi,
In oktober 2019 is onze zoon ook geopereerd aan een hypospadie. Net als Ngela dmw volledige narcose en kort voor het wakker worden een lokale verdoving ofwel "pijnblok" voor de ergste pijn. Bij onze zoon werkte die maar kort helaas.
Als je vragen hebt, laat maar weten.
Groetjes.

Hoi hoi,
In oktober 2019 is onze zoon ook geopereerd aan een hypospadie. Net als Ngela dmw volledige narcose en kort voor het wakker worden een lokale verdoving ofwel "pijnblok" voor de ergste pijn. Bij onze zoon werkte die maar kort helaas.
Als je vragen hebt, laat maar weten.
Groetjes.

Volgens mij heb ik tijdens de afspraak niets gehoord over de combinatie van volledige narcose + plaatselijke verdoving.
Ik moest kiezen uit:
- ruggenprik
- plaatselijke verdoving + pijnstillers via infuus
Ik heb voor dinsdag a.s. een belafspraak gemaakt. Dan weet ik hopelijk meer. Bedankt voor de reacties trouwens.  
NU de dag steeds dichterbij komt, heb ik er steeds meer moeite mee. Mijn zoontje heeft gelukkig een lichte vorm van hypospadie. De plasbuis is iets korter dan die hoort te zijn, waardoor de penis licht kromtrekt en het gaatje is 1 of 2 mm lager. De eerste kinderuroloog die we zagen, vond de operatie niet eens nodig, maar omdat wij hem toch vanwege ons geloof ooit een keer gaan laten besnijden, heeft het ziekenhuis besloten om het in 1 keer te doen.  Hij kan geen moment stil liggen, maar dan ook vooral niet op zijn rug :)

Terug
Bovenaan