Ervaring Ovitrelle

<p>Haai dames?</p><p>Zijn er dames die ervaring hebben met ovitrelle?</p><p>Ben je ook zeker van een eisprong bij ovitrelle?</p>

Hoi hoi,

hier al 5 jaar ervaring met ovitrelle..
jazeker dat je een eisprong heb wanneer je ovitrelle spuit, ik neem aan dat het ziekenhuis toch echo’s bij je doet? 
Ovitrelle is juist bedoelt om op een juiste tijdstip de eisprong tot stand te laten komen, dit zodat ze goed kunnen inschatten wanneer ze een terug plaatsing doen. 
Mocht je verder vragen hebben, laat het weten. 

haai happy S,

Bedankt voor je reactie!
Ik krijg geen terugplaatsing. Ik slik clomid en mocht wanneer het eitje rijp is 1 keer ovitrille prikken. Nou moet ik wachten en zien of ik ongesteld word en anders een zwangerschaptest doen. Ik vind het zo spannend!
 Ik heb vandaag wel rekbare slijm gehad. Het was niet helemaal doorzichtig. Een beetje wit is dat ook gewoon cervixslijm ?

Hallo,

Hier maandag middag otriville gespoten en gister inseminatie gehad, ben benieuwd. Had na het otriville wel aanhouden hoofdpijn, vanacht lichte krampen gehad. Duimen maar.
Groetjes 

Hallo ymammy,

Dat had ik ook inderdaad hoofdpijn. Vorige week donderdag had ovitrelle gespoten.  2 dagen nadat ik ovitrelle heb ik lichte buikrampen. Dit is aan blijven houden en heb hier nog steeds last van. Het is niet de hele dag door. 
Ik ben benieuwd wat dit zou kunnen zijn. Zondag heb ik cervixslijm gehad. Ik denk toch niet dat het misschien een innestelling is al zo vroeg?

Succes ymammy!

Hallo Sanne.

Ja toch een van de bijwerkingen, hoofdpijn en lichte krampen, werd ook.erg emotioneel, moet zeggen dat de krampen nu over zijn en afwachten maar weer. 27 augustus is mijn nod. Wanneer is jou nod?
9 na de inseminatie zou de instelling plaats kunnen vinden dus even rekenen, kan best.. ik.duim.voor je!

Terug
Bovenaan