Ervaring ovulatesten 123testen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.,

Op aanraden van de gyn ben ik vandaag begonnen met ovulatietesten. Ik heb deze gekocht van 123 testen want heb er veel nodig ivm onregelmatige cylcus en deze zijn betaalbaar.

Nu weet ikmook gelijk weer waarom ik geen zin meer had om ze te gebruiken :-s Je wordt er voor mij gevoel niet veel wijzer en alleen maar zenuwachtig van........

Ik heb nu 2 testen vandaag gedaan met de volgende uitslag
Beide strepen zijn niet zo donker als op andere ovulatietesten (had vorige keer andere merk) maar ze zijn goed zichtbaar. Beide even donker en de teststreep is zelfs iets dikker dan de bovenste....... Heb geen idee of deze testen normaal wel donker zijn want anders zou dat betekenen dat ik nu mijn LH piek heb op dag 14 wat voor mij dan wel weer vroeg is. Had gisteravond wel een zeurend gevoel dus het zou kunnen kloppen.
Weet voor mijn gevoel nu nog niks hahahaha. Dus we klussen maar gewoon regelmatig ;-)

Ben benieuwd naar jullie ervaringen me deze test en of ze bij jullie wel donker (roze) werden.

Fijn weekend!

Ik heb wel de zwangerscapstesten van 123testen gekocht. Maar niet de ovulatietesten. Hier heb ik dus geen ervaring mee.
De zwangerschapstesten kleuren redelijk donkerroze.
Ik heb er nog geen positieve test tussen gehad.
Dus alleen controlestreepje gezien.

Gr. Mir

Hoihoi,

Ik heb die ook gebruikt en bij mij werden ze lang niet allemaal zo donker als de teststreep. Ook tijdens cycli datik 100% een eisprong heb gehad op die ene dag (ziekenhuis), kleurden ze niet altijd zo donker.

Ik zou voor jezelf eens bijhóuden deze cyclus wanneer de testen het donkerst zijn en hoe donker ze dan zijn. Wie weet ben je dan de volgende cyclus wat wijzer.

Qua eisprong zou ik voornamelijk op je gevoel vertrouwen, aangezien je vaker je eisprong voelt. Zie de testen deze cyclus als testmiddeltje om te kijken of ze idd lichter worden als jij denkt je eisprong gehad te hebben.

Succes!

Liefs Daisy

Thanks voor jullie reacties! Daycey het probleem is juist dat ik het cht niet meer weet.....dacht de vorige ronde met kerst mijn eisprong gehad te hebben en was pas ruim 1,5 week later. Hoopte wijzer te worden van die testen maar zo schiet het ook niet op :-s

Ga nog even verder met testen ben benieuwd hoe of wat verder.......

Nee, dan schiet het niet op idd. Dacht eigenlijk dat je wel aardig van je gevoel uit kon gaan wat betreft eisprong...
Maar goed, bijhouden wanneer de testen donkerder en weer lichter worden kan geen kwaad. Als dat geen duidelijkheid brengt, kan de gyn wellicht zeggen (nav de testen) wanneer je je eisprong hebt gehad.

Ik vind het echt supervervelend voor je dat je nu weer door die testen in onzekerheid zit.

Sterkte meis, ook voor jou nu tijd voor een stap richting het andere forum!

Liefs Daisy

Dacht ook dat ik wel op mijn gevoel kon vertrouwen maar heb de laatste 3 cyclussen na 1 week al vruchtbaar slijm, vervolgende pijnlijke buik tijdens klussen en vervolgens duurt mijn cyclus 6 weken :-s

Ach we gaan er gewoon mee door en dan zien we wel..... Volgende ronde koop ik gewoon de cb dan maar duurder dan heb je tenminste geen onzekerheid.

Ben nu druk bezig om een relaxter leven te hebben, minder te werken en gezond te leven dus hoop dat dat helpt..... Zwanger zijn here i come :)

Heb weer getest met 2 verschillende merken testen en ze zijn beide hetzelfde strepen zijn even donker....... Dat zou betekenen dat mijn cyclus heel netjes is deze keer. Ben benieuwd

Een nette cyclus zou mooi zijn!
Ik vraag me af of duurdere testen echt meer duidelijkheid geven. Msschien dat de streep wel iets donkerder is, maar de test zal op hetzelfde moment uitslaan als de goedkope. Als je eenmaal weet hoe donker de goedkope test wordt, kun je ook daarvan op aan, toch?
Maar uit ervaring weet ik ook dat alles nu logisch klinkt, maar dat, als je zo'n test in je handen hebt, alle twijfel weer toeslaat...
Lekker doen waar je je goed bij voelt!

Laat het zwanger zijn maar komen, jullie hebben lang genoeg gewacht!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan