Ervaring prefert glijmiddel

<p>Ik heb een tijdje terug 3 keer gebruikt, in combinatie met cervixslijm werd het een beetje natte boel.Volgens mij ook te veel gebruikt. Ik was ook niet zwanger geworden.Hebben jullie misschien positieve ervaring ermee? Ik twijfel of ik moet gebruiken.</p><p> </p>

Ik zou conceive plus kopen zelfde effect ook niet zaaddodend maar veel goedkoper. Ik weet niet of je er eerder zwanger door raakt want bij mijn dochter prefert en het duurde 32 maanden en nu conceive plus maar alweer in ronde 17

Ik denk niet dat je er sneller zwanger door raakt maar het is een van de weinige glijmiddelen die niet zaaddodend zijn daarom staat er op geschikt bij een kinderwens

Ik ga hem puur gebruiken om zwanger te worden want we hebben geen glijmiddel nodig.of het gaat helpen weet ik niet.als je een poosje bezig ben wil je van alles en nog wat uit proberen.?

1,5  jaar nu.  Hoop dat ik zwanger wordt anders wordt het ivf. Binnenkort gaan ze kijken of ik genoeg progesteron  heb omdat mijn  luteale fase 9/10 dagen is Jammer dat dit pas na 1.5 jaar gebeurd maar goed.

Terug
Bovenaan