Ervaring probiotica baby

<p>Mijn dochter is nu 3,5e week oud en heeft veel last van darmkrampen. Vooral in de avond. Nu heb ik probiotica gekocht (orthiflor), wat zijn jullie ervaringen hiermee en na hoe lang werkte het? Ik geef overigens flesvoeding.</p>

Ik heb zelf de laatste weken van mn zwangerschap probiotica geslikt en onze zoon kreeg het tot hij ongeveer 12 weken was. Moet zeggen dat de krampjes heel goed te doen waren. Af en toe even last, maar niet urenlang een ontroostbare baby door de krampen. Hoe snel het aanslaat als je het pas na de geboorte gebruikt weer ik niet precies, maar zo het zeker een week geven! Succes!

Hoi, ik gebruik precies dezelfde. Ons dochtertje van 8 weken heeft veel minder last van krampjes nu. Het duurde wel een weekje voordat we het echt konden merken, maar het resultaat is top! Na elke fles (bv afgekolfd) nog wel wat krampjes maar die weet ze altijd weg te mopperen ipv huilen.
Ik neem het in voordat ik ga slapen. Hopelijk werkt het voor jullie net zo goed! ?

Ik heb zelf probiotica geslikt toen ik borstvoeding gaf. Op deze manier kreeg mijn dochter het dus ook en het hielp erg goed tegen krampjes. Een stuk beter dan de alternatieven die te krijgen zijn.

Hier werden de krampjes alleen maar erger en zijn we na een paar dagen weer gestopt. De oorzaak was bij ons verkeerd aanhappen en een kma.

Terug
Bovenaan