Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij mijn beide dochters heb ik positieve ervaringen. Steeds gestart op advies van osteopaat. Oudste had darmkrampen en middelste had moeilijke stoelgang. Nu zoontje van drie weken met darmkrampen. Ben eergister weer begonnen met ortica en merk nu al verschil. Geen huiluurtjes van de krampjes meer gehad tot op heden.
Yes! Hier nog eentje op advies van de osteopaat om te helpen bij de darmkrampjes. Was echt heel fijn. Heeft haar echt geholpen. De krampjes waren flink minder heftig.
Inderdaad goed advies van osteopaat! Die van mij gaf wel aan dat er wel verschillende probiotica soorten zijn voor verschillende klachten. Net als antibiotica, je moet net diegene hebben die werkt bij een bepaalde bacterie. Zij kon dit zien met testjes met buisjes op de huid te leggen, weet zo niet hoe dat heet.
Yes wondermiddel hier. Ik was al begonnen met probiotica nemen tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap. Kleine meid heeft wel wat krampjes gehad uiteraard maar het was niks in vergelijking met verhalen van anderen met een baby. Nu weer zwanger en over een paar weken begin ik er weer mee
Ik gebruikte ook die van Orthica.