ervaring Quinny Moodd of Joolz?

Hallo allemaal!

We hebben vandaag voor kinderwagens gekeken.
We twijfelen nu tussen de Joolz en Quinny Moodd.

Iemand ervaringen?

Hey Moon,

Ik kan je niet helpen, wij hebben nog helemaal geen ervaring met kinderwagens... wel vind ik de Quinny wel mooi kwa uitstraling. Maar dat is puur persoonlijk.

Liefs Natasja

Hey Moon,
Wij hebben een quinny alleen nog geen ervaring ermee. Heb m 2e hands overgenomen van n vriendin van mij en die is er altijd heel tevreden mee geweest. Zij heeft inmiddels weer een quinny aangeschaft omdat zij inmiddels ook weer zwanger is:)
Mijn buurvrouw heeft ook een quinny en die bevalt haar ook heel goed.

Liefs Renate

Hey Moon,

Wij hebben bij ons dochter (2010) een joolz day aangeschaft. Bij de negenmaandenbeurs kwam die het beste tot zn recht. We zijn er ook super blij mee want nu na 2 jaar gebruik kunnen we het nog gebruiken. Hij is erg licht in het duwen en besturen.. En lekker warm voor de bebe. Maar een nadeel.. Er zit erg weinig ruimte in de bak onder voor je boodschappen. Dit is wel mijn enige minpuntje!

Hoop dat je nu wat meer weet.. Als je nog vragen hebt hoof ik t graag.

Ohjah.. Via internet kan je ook nog de oude joolz in verschillende kleurtjes bestellen ipv de joolz day in "aardtinten" de oude modellen waren afgeraden omdat daar teveel fouten in zaten. En dat bleek ook. Een vriendin van mij had het toch aangschaft (roze) en die was binnen 5 maanden stuk!

Terug
Bovenaan