ervaring roosvicee laxo gevraagt

hoi meiden

Ryan had van de week hele erge verstopping
hij was steeds aan het drukke drukke drukke maar er kwam niks
op den duur sliep die alleen nog maar en wilde helemaal niet meer eten en drinken.
Op advies van de huisarts heb ik dus roosvicee laxo gehaalt.
Dit heb ik in de fles gedaan en die slapen gegeven (anders dronk hij niet)

dit 2 flessen gedaan en de volgende dag was de de verstopping eruit flinke bal
Ryan heeft er veel pijn van gehad en daarna kwam het dunnere sorry voor de details
de dokter zei dat ik nog maar even door moest gaan met d elaxo maar omdat Ryan al 2 spuitluiers had gehad heb ik dat niet gedaan.

nu 2 dagen later drinkt hij gelukkig steeds beter maar eten gaat nog niet echt goed
maar hij heeft nog steeds flinke spuitluiers .
heeft vandaag al 2 x in bad gezeten (dus dan weet je het wel )

is dit normaal ?? en na hoeveel tijd moet dit beter worden dan?

lang verhaal maar hoop op ervaringen van jullie

bedankt groetjes moekje

Hoi Moekje,

Het lijkt me stug dat de enorme spuitluiers van de Laxo komen. Laxo is gewoon gemaakt van pruimen die van nature laxerend werken.
Ik gebruik zelf regelmatig Laxo om de boel op gang te houden (hoe heb je het nou over dit soort onderwerpen zonder lekkere details te vermelden). Ik slik medicijnen waardoor mijn ontlasting hard wordt, maar met Laxo gaat dit goed.
Als de kindjes wat last hebben van verstopping hebben krijgen ze het ook. Gelukkig drinken ze het allebei gewoon zo. Het werkt hier altijd goed, maar het geeft echt geen spuitpoep...........
Misschien heeft hij gewoon last van het buikvirus wat rond waait?

In ieder geval succes met alles.

Groetjes, Karin

als de diarree echt heel dun is kan het ook overloopdiarree zijn. Dat krijg je als er  toch nog een verstopping zit. Dan komt alleen de hele dunne ontlasting erlangs. maar buikgriep heerst inderdaad ook hoor. maar inderdaad krijg je volgens mij van alleen roosvice laxo geen spuitluiers. Misschien kun je anders de arts nog een keer bellen en navragen over die diarree? veel beterschap voor de kleine!

Terug
Bovenaan