Ervaring roze clearblue ovulatietest

Ik heb normaal altijd 2, soms 3 dagen een smiley. (Ik weet dat je eigenlijk niet door moet testen)
Maar gisterenavond had ik een leeg rondje. Gisterenochtend niet getest. Nu had ik vanmorgen een smiley. Vraag me niet waarom, maar vanmiddag nog een gedaan als controle en toen een leeg rondje. Vanavond ook een leeg rondje. Urine was geconcentreerd.

Het streepje was ook niet zo donker, al weet ik dat je daar eigenlijk niet naar moet kijken, maar normaal is die wel donker bij een smiley.

Mijn vraag is hoe kan dit? Zouden jullie van de smiley uitgaan of kan hij ook vals positief zijn?
 
Ik vraag me af of het echt mijn piek was omdat ik normaal 2 a 3 dagen een smiley heb en nu dus maar een paar uur. Ik ga er vanuit van wel, maar ben bang dat ik dadelijk op de verkeerde dagen seks heb.
 
Als het je piek niet was dan had hij niet positief geweest, je kan ook niet op het verkeerde moment seks hebben want je vrucbtbare periode is best lang omdat zaad best lang goed blijft. Het is geen exacte wetenschap dat je op exact een bepaald moment seks moet hebben om zwanger te raken, een dagje eerder of later rondom je ovulatie zal het verschil niet maken
 
Dat weet ik, maar stel dat dit niet klopte en de piek over een week pas komt. Dan heb ik natuurlijk op de verkeerde momenten seks gehad.
Maar ik ga er maar vanuit dat hij klopt. ?
 
Volgens mij moet je die clearblue ovulatietesten sowieso met ochtend urine doen als ik het goed heb dus die middag en avond test is sowieso niet betrouwbaar. Maar ga er idd maar van uit dat dit klopt en je je piek hebt. Wie weet heb je volgende week gewoon zin in spontane seks en zit je sowieso goed deze maand
 
Terug
Bovenaan