Beste W10, het lijkt me ook lastig om je ovulatie in kaart te brengen als je een onregelmatige cyclus hebt! Zoals je waarschijnlijk weet, zijn er verschillende merken ovulatietesten op de markt. Sommige vrouwen geven aan goede resultaten te hebben met digitale ovulatietesten omdat die vaak gemakkelijker af te lezen zijn. Het is daarnaast wanneer je ovulatietesten afneemt, echt ontzettend belangrijk dat je de instructies nauwkeurig volgt en op een vast tijdstip van de dag de test afneemt, omdat dit de meest betrouwbare resultaten geeft. Helaas hebben we niet een artikel specifiek gericht op ervaringen van ovulatietesten, wel op het forum zijn hier veel topic over gestart. Je kunt in de zoekbalk rechtsboven ''ovulatietest'' of ''ovulatietesten'' invoeren en daar komen zeker voor jou interessante topics uit. Ik heb op Oudersvannu.nl nog gekeken naar informatie over ovulatietesten en ik ben tot het volgende gekomen:
Informatie over het hebben van een onregelmatige cyclus & ovulatie:
Bij een onregelmatige cyclus is zwanger worden vaak lastiger. Hoe bereken je dan je wanneer je precies ovuleert? En waarom word je precies onregelmatig ongesteld?
www.oudersvannu.nl
Dit artikel is medisch beoordeeld door gynaecoloog
Simone Broer
Je cyclus berekenen en begrijpen:
Als je zwanger wilt worden, is het handig om je menstruatiecyclus beter te begrijpen. Zo kun je berekenen wanneer in je cyclus je het meest vruchtbaar bent.
www.oudersvannu.nl
Dit artikel is medisch beoordeel door gynaecoloog
Koen Deurloo en voortplantingsdeskundige
José Knijnenburg
Cervixslijm, dit vertelt het je (hiermee kan je ook je ovulatie proberen in te zien):
Wist je dat cervixslijm een belangrijke ovulatie-graadmeter kan zijn om zwanger te raken? Lees hier alles over cervixslijm en zwanger worden.
www.oudersvannu.nl
Dit artikel is medisch beoordeeld door IVF-arts
Elke Struiwig
Heel veel succes, en als je nog verdere vragen hebt of je moet iets kwijt, dan zijn we er hier voor je!
Groetjes Jetske