Ervaring steunband ?

A

Anoniem

Guest
Hoi, maar weer even een nieuw onderwerp.
Ik draag deze zwangerschap erg naar voren en mijn buik wordt al behoorlijk groot. Gevolg is dan ook dat ik nu veel last van mijn onderrug ga krijgen, vooral naarmate de dag vordert. Ik heb met mijn vk besproken om een steunband te gaan dragen en dat mag wel, maar met mate. Nu ben ik eens op internet gaan kijken voor zo'n band. de één noemt het baby belt, de ander gewoon zwangerschapsband, maar er zijn dus veel verschillende. Nu zag ik ook iets nieuws en dat is de Baby sherpa, die draag je over je kleding ipv eronder. Zag er wel aardig uit, maar ik wil jullie eigenlijk vragen of er iemand ervaring heeft met een bepaalde band en hoe dat bevalt ?

Groetjes
Bibi

hoi, bedoel je zon ding dat gelijk iets is van een soort grote onderbroek met band aan achterkant en voorkant? deze heb ik wel gehad. die was prima. maar je voelt het wel als hij er af is...

hoi
ik heb een bekkenband, maar dat is mss wat anders, die gebruik ik voor mijn b.i. en draag ik idd over mijn broek heen. Heb nog wel pijn als ik 'em draag maar nog meer als ik 'em niet draag. Dus dat is duidelijk. Ik draag hem dus wel zoveel mogelijk de hele dag. google anders eens op Rafeis, die schijnt ook goede bekkenbanden te hebben.

groetjes Lies

Ik heb zo'n bekkenband kunnen lenen van een vriendin, maar dat is toch niet wat ik bedoel. Ik zoek echt zo'n band die om je rug en onder je buik zit. Volgens mij heb je die inderdaad ook in onderbroeken. Ik ben nu op zoek op internet, maar aangezien ik een vrij grote buik heb en van mezelf ook niet echt mager ben moet ik een vrij grote maat hebben, maar sommigen gaan maar tot maat L en dat red ik bij lange na niet. De langste die ik tot nu toe heb gevonden is 125 cm en dat is echt te kort. Weten jullie nog een  website waar ze die dingen wel in grote maten hebben ?  

hi, volgens mij kan je ze ook gewoon bij een lingerie zaak vinden..

Bedankt voor alle reacties. Ik heb er vandaag één gevonden bij de thuiszorgwinkel bij ons in de buurt.

Terug
Bovenaan