Ervaring strippen

<p>Hai! </p><p> </p><p>Ik ben inmiddels 40+4 weken zwanger van me derde kindje. Woensdag heb ik mijn volgende afspraak bij de VK mocht ik nog niet bevallen zijn. Als er ontsluiting is kan ik me late  strippen wat ik wel wil doen. Mijn vraag is wat hier de ervaring mee is heeft het gewerkt of juist niet? Het strippen zelf ben ik absoluut niet bang voor aangezien mijn pijngrens behoorlijk hoog ligt. Ik heb er gewoonweg geen ervaring mee omdat mijn andere twee zwangerschappen nooit verder zijn gegaan dan de 40 weken. Ik hoop iets te horen van andere en hun ervaring met strippen en of het überhaupt de moeite waard is om het te laten doen. </p><p> </p><p>Groetjes. </p>

Ik ben met 41 weken gestript en die avond bevallen. Het zette bij mij meteen door. Maar kreeg van te voren wel te horen dat er bij 1 op de 5 niks gebeurt.
Vond het zelf niet vreselijk pijnlijk. Meer een heel oncomfortabel gevoel

Bij mijn dochter gestript met 40 weken precies die avond braken Mn vliezen en de volgende dag 13.10 is ze geboren. Denk dat het wel daardoor is versneld.

Ik ben ook gestript met 38w en 6 dagen.
Bij mij had dit wel effect en 2 dagen later was mijn zoontje er .
Ik vond het wel echt super pijnlijk. En dan ligt mijn pijngrens ook hoog. 
Maar het is voor een goed doel.. dus we hebben het er voor over ?

Dankjulliewel dames ! Ik ga het dan ook gewoon proberen. Ja lekker gevoel lijkt het me ook niet nee maar ik ben het behoorlijk zat nu haha dus proberen waard denk ik.. 

Liefs. 

Hai ik was met 40 weken gestript het had geen effect. Zat nog steeds op 1cm ontsluiting. Ze hebben toeb met 40+6 de bevalling op gang gezet ivm andere complicaties.

Ik ben vandaag 40.+3 (ook van  de 3de) Gisteren veel krampen gehad dus vk probeerde te kijken of er wat te strippen viel. Helemaal niks gebeurd, dus teleurgesteld verder met wachten inclusief krampen .  Bij mijn 2de 2x gestript,  dag later met 41+3 bevallen. Ook een best hoge pijngrens maar gisteren was het bij mij wel echt pijnlijk.  Bij mijn 2de gewoon even vervelend gevoel. Succes woensdag en misschien is het niet eens nodig! Duim voor je! 

Terug
Bovenaan