Ervaring strippen

<p>Hii, </p><p>Vandaag ben ik 40+6 en ben gisteren om 15:15 gestript. Alleen tot nu toe merk ik nog niks en ben bang dat het dus niks gedaan heeft. Had al wel 2 a 3 cm ontsluiting dus daar ben ik wel blij mee.</p><p>Maar nu ben ik benieuwd naar ervaring van anderen en of het bij jullie misschien ook wat langer duurde voordat er wat gebeurde en of er überhaupt wat in gang werd gezet </p>

Hoi geduldige mama ;)
Ik ben vorig jaar gestript toen ik 41.2 weken zwanger was. Het was op donderdagochtend. Vrijdagavond rond 23.00uur braken mijn vliezen en zaterdagochtend 9.00uur is ons zoontje geboren. Ik had van donderdagochtend tot vrijdagavond ook geen klachten of ander gevoel.. had bij het strippen ook 2 cm en een klein beetje bloed verlies.
Succes nog even met wachten.. en uiteraard met bevallen. Is het jullie 1e kindje?

Hoi geduldige mama ;)
Ik ben vorig jaar gestript toen ik 41.2 weken zwanger was. Het was op donderdagochtend. Vrijdagavond rond 23.00uur braken mijn vliezen en zaterdagochtend 9.00uur is ons zoontje geboren. Ik had van donderdagochtend tot vrijdagavond ook geen klachten of ander gevoel.. had bij het strippen ook 2 cm en een klein beetje bloed verlies.
Succes nog even met wachten.. en uiteraard met bevallen. Is het jullie 1e kindje?

Hoi geduldige mama ;)

Hoi geduldige mama ;)

Ja het is ons eerste kindje?
We weten ook niet wat het is dus ben zoooo benieuwd hahaha. Nou dan wacht ik nog maar even ongeduldig af? en hopelijk gebeurt er nog iets

Bij mij heeft de eerste keer strippen (41+0) niet geholpen. Ik had toen 1-2cm ontsluiting. Wel wat meer krampen maar helaas hield het snel weer op. Met de tweede keer strippen (41+3) had ik ruim 2cm ontsluiting. Het gebeurde einde ochtend, kreeg krampen maar zakte weer. Echter laat in de avond 23:00 uur kwamen ze terug en om 05:00 uur werd onze zoon geboren. 
Hopelijk zet het snel door of kun je nog een keertje gestript worden. Ik ben er van overtuigd dat de tweede keer bij mij heeft gewerkt! Succes, kan niet lang meer duren :)!

Ik ben bij mijn tweede kindje gestript met 40.6. Een paar uur later was hij er. Maar de verloskundige zei dat dit waarschijnlijk niet door het strippen kwam, toen ze ging strippen was er al wat gaande.
Bij mijn derde kindje ben ik 3 keer gestript, alle keren niks, noppes, nada gebeurd erna.
Vervelend he, want je zit wel een soort van te wachten en je hoopt dat t wat doet! Maar het gaat nu niet lang meer duren, binnenkort heb je je kindje in je armen. Succes nog even!

Terug
Bovenaan