Ervaring tarwekiemolie tabelleten

<p>Hoi allemaal !</p><p style="text-align: left;">sinds deze cyclus begonnen met tarwekiemolie tabelletjes . Nu zit ik op dag 15 en een mega onregelmatige cyclus . Ik wil graag de ovu testen even aan de kant leggen want dit werkt bij ons niet . Nu was mijn vraag of ik deze de gehele cyclus kan slikken en wat jullie ervaringen hier mee zijn ! <br /><br /></p><p>hoor graag van jullie </p><p> </p><p>veel liefs van mij </p>
 
Ik heb tarwekiemolie gebruikt om de innesteling te bevorderen (beter baarmoederslijmvlies) geen idee of dat geholpen heeft. Maar als je je cyclus stabieler wilt krijgen moet je teunisbloemolie hebben dus.
 
Ik las dat dit idd de innesteling bevorderd .. en dat veel vrouwen zwanger waren na het slikken hiervan , Teunis bloem olie mag alleen voor de eisprong toch ? En doe geen ovu testen dus wordt dat al lastig ? . Ga duimen voor je !
 
Ja, hier ervaring met tarwekiemolie ? na een maand gebruik, zwanger geworden. Kan toeval zijn natuurlijk. Tarwekiemolie zorgt ervoor dat het baarmoederslijmvlies wat dikker wordt waardoor een innesteling makkelijker kan zijn. Daarom moet je het ook alleen de eerste twee weken van de cyclus gebruiken. Als je namelijk niet zwanger wordt kun je er zwaardere menstruatie van krijgen als je doorslikt, is mij verteld. Je kan het combineren met de andere twee weken teunisbloemolie te gebruiken. Google maar eens, dan kun je veel info vinden, succes !
 
Hoi hoi ! dankjewel voor je reactie , en gefeliciteerd , hoe ver ben je ?! Ik weet alleen niet Waneer mijn ovu is dus is het lastig te bepalen Waneer ik moet stoppen , kan het schadelijk zijn als het eventueel raak is deze maand en ik slik het door ?
 
Dank je, ons mannetje is inmiddels geboren :). Ik was ook onregelmatig maar heb gewoon de eerste twee weken na mijn menstruatie geslikt.
 
Ik ken het niet, maar heb zelf agnus cactus geslikt.. dit slik je gewoon iedere dag en is ook om je cycles weer beter te krijgen.. ik was na 2maanden slikken zwanger na zn 8 maanden proberen en niet lukken. Bij mij was de tijd na mn eisprong heel kort..
 
Terug
Bovenaan