Ervaring tarwekiemolie, teunisbloemolie en Etos 'zwanger worden'

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Ik vroeg me af of er iemand ervaring met bovenstaande middelen heeft? En zo ja, hoe is jullie ervaring hiermee? Doet het wat voor je cyclus/vruchtbaarheid? Ik lees op internet wisselende verhalen..</p><p> </p><p>Ik weet dat in ieder geval tarwekiemolie en teunisbloemolie een vooral homeopatische werking zouden kunnen hebben en dat die werking niet wetenschappelijk bewezen is, maar toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen :)!</p>

Het middel dat in etos zwanger zit is Vitex Agnus Castus. Dat is wel in verband met progesteron gebracht in wetenschappelijk onderzoek en helpt als ik het me goed herinner vooral bij vrouwen bij wie de prolactine uit balans is. Wat wel belangrijk is met de pillen van etos zijn de gigantische doseringen van sommige andere vitamines waaronder het vooral van vitamine B6 slecht is om langdurig zo'n hoge dosering te slikken. Je kunt Vitex Agnus Castus ook als los supplement krijgen. Bij mij hielp het uiteindelijk bij het vervroegen van mijn ovulatie en het verlengen van mijn te korte luteale fase

Ik heb bij mijn twee zwangerschappen Etos zwanger worden gebruikt. Prima ervaring mee, heb me er nooit verder in verdiept. Hele voorspoedige tijd gehad!
de pillen zijn wel vrij groot en je moet er twee maal per dag 1 nemen

Ik heb teunisbloemolietabletten geslikt.
Dit deed ik omdat ik heel onregelmatige cyclussen had van minimaal 49 dagen.
Toen ik deze tabletten ging slikken had ik cyclussen van 26-31 dagen

Ik heb tarwekiem olie geslikt. Bij mijn 1e en was toen daarmee zwangere geraakt. Nu weer aan het proberen voor nummer 2. Ben deze maand ook begonnen.

Groetjes 

Hier  ook teunisbloemolie capsules gebruikt tot aan mn eisprong.. de maand dat ik hiermee begonnen was had  ik ineens  op dag 16 een  eisprong ipv 26..
na mn eisprong ben ik gestart tarwekiemolie en ben precies die maand  ook zwanger geraakt.. 

ik heb teunisbloemolie geslikt bij PCOS en dat verkorte mijn cyclus enorm en zorgde voor een goede eisprong!
Ken ook mensen bij wie het niks doet hoor

heb ook monnikspeper geprobeerd, maar die maakte m'n cyclus juist langer
soms kwestie van uitproberen

Terug
Bovenaan