Ervaring Tens Elle

<p>Ik zou graag thuis willen bevallen! Dan is het niet mogelijk om pijnstilling te krijgen, en dat vind ik prima ( hoop dat ik dat ook nog vind tijdens bevalling?)! Nu heb ik begrepen dat een tens Elle prettig zou kunnen zijn tegen de weeënpijn! De verzekering zal het grootste gedeelte vergoeden! Wie heeft ervaring met een Tens Elle? </p>

Hoi! ik heb hem aangehad bij de geboorte van mijn zoontje en ik vond het super. Heb hem tot aan de persweeen aangehad. Wat ik erg fijn vond was dat je de sterkte kunt afstemmen op de sterkte van de wee, waardoor je de wee minder voelt. En wat ik prettig vond was dat ik de aandacht van de pijn in mijn buik kon afleiden, door me te focussen op de prikkels in mijn rug. Ik heb er veel aan gehad en hopelijk mag ik er ooit nog een bevalling mee doen!

Veel succes!

Hey! ik had er persoonlijk niks aan. Nu heb ik een hele lage pijngrens en ik kon moeilijk de weeen opvangen. De tens voelde wel prettig.. beetje als een warme bibberende hand over mn rug heen. Het leidde wel wat af. Achteraf denk ik dat ik hem misschien niet genoeg had afgestemd qua sterkte. Zeker wel proberen waard. Op marktplaats zijn ze veel tweedehands te vinden. Plak electroden wel even nieuw kopen!

Terug
Bovenaan