Ervaring teunisbloem olie?

<p>Hoi!</p><p>Na 1.5 maand geleden een miskraam te hebben gehad deze week weer ongesteld geworden. </p><p>Laatste tijd hoorde ik meer mensen over het gebruik van teunisbloem olie tot je ovulatie om hierna tot je NOD tarwekiemolie te slikken. </p><p>Dit ben ik sinds mijn eerste menstruatie dag gaan doen. Mijn cyclussen zijn redelijk lang en hoop dat het zou kunnen helpen. </p><p>Heeft iemand hier er ervaring mee, zo ja hoe was deze?</p>

Yes ik!
ik was erg onregelmatig ongesteld met cyclussen van 52 dagen.. de eerste keer dat ik er begon, was na ongeveer 6 dagen. Mijn cyclus ging terug naar 31 dagen.. had overigens geslikt tot ik ongesteld word, omdat ik niet had verwacht al zo snel mijn menstruatie te krijgen..
De tweede ronde geslikt in combinatie met ovulatietesten. Toen ik wist dat mijn eisprong was gestopt, gestopt met teunisbloem capsules.. En nu bijna 11 weken zwanger ? 
Ik heb trouwens geen tarwekiem gebruikt

Ook ik!
erg onregelmatige cyclussen van minimaal 49 dagen. Eerste 14 dagen van mijn cyclus teunisbloemolie tabletten geslikt en dag 29 een positieve zwangerschapstest. Nu een gezonde jongen van 10 maanden en nu bijna 5 weken zwanger van nummer 2, hier ook weer 2 weken geslikt en dag 29 zwanger! Geen tarwekiem geslikt 

Ik heb het vandaag gekocht. Ben erg benieuwd. Heb cyclus gehad van 38-134 dagen. Dus van alles al gehad. Ben nu een jaar bezig dus ik dacht.. proberen kan altijd toch 

Wat gaaf om de positieve ervaringen te horen, zeg! Allebei van harte gefeliciteerd, geniet ervan!

Mijn cyclus is meestal 32/39 dagen. Het kan erger: maar kan altijd beter, haha. Ik hoop echt dat het snel weer raak is. We proberen al sinds 2017.. en na de eerste zwangerschap (miskraam) wil ik zo graag dat het weer raak wordt.. dus duimen!

@kriebelbeestje
Flinke cyclussen dan, zeg! Ik hoop dat het voor je mag helpen!

Ik heb het toevallig gisteren gekocht. Ik ben benieuwd! Mijn cyclus is zo'n 36 dagen maar ik zit nu al op dag 60 en nog niks :( ik hoop dat dit werkt! 

Ik had na 8 maanden een cyclus rond 29-35 dagen eentje van 50, 21, 20.. Toen teunisbloemolie genomen en dag 14 eisprong, alleen nu 5 dagen te vroeg ongesteld helaas!
misschien komt het door de tarwekiem die ik vanaf de eisprong heb genomen?

@zeeuws meisje
Ik hoop ook dat het zal werken!

@Lisa 
Ohhh dat is een flink verschil! Geen idee of het daardoor zou komen. 

Terug
Bovenaan