ervaring triptrap stoel gevraagd

A

Anoniem

Guest
Kan iemand mij helpen?
We hebben een triptrapstoel,maar Joyce schuift hem de hele kamer door.
De voetenplank hebben we nu helemaal naar beneden gedaan,want ze zette zich af met haar benen en gooide dan haar lichaam naar achteren.Nu doet ze dat niet meer met haar benen,maar alleen met haar lichaam.
Nu zitten we te denken om met een tuigje te gaan werken.
Mijn ervaring is echter (bij mijn oudste zoon) dat ze zich dan nog steeds naar achteren kunnen bewegen.Toen hadden we een andere kinderstoel.
Nu is mijn vraag eigenlijk:
Er is een tuigje wat bij de kinderstoel hoort ,maar kunnen ze hierin minder bewegen of verhinderd het alleen het staan ed?

Hopelijk kan iemand helpen!
Groetjes Jessica

Feline duwt zich ook van de tafel weg. Dat is het enige nadeel. En af en toe zit ze zo hard te wiebelen dat de stoel bijna gaat bewegen. Dus ze zal het dan waarschijnlijk snel doorhebben dat de stoel kan schuiven.

Ik dacht aan antislip onder de poten, maar ben bang dat de stoel dan gaat kieperen.

groetjes Mariska

Bas zit ook niet echt stil in zijn triptrap. Hij het nog niet door at hij eruit kan, dus ik gebruik het tuigje nu nog niet, maar ik heb hem wel nog in huis van mijn dochter. Dan kunnen ze natuurlijk nog steeds flink bewegen, maar ze kunnen er niet uit vallen.

Ik heb trouwens ook nog nooit gehoord dat een triptrap stoel achterover is gekiept met een kindje erin.

Als ik Bas zit te voeren, dan zet ik zelf mijn voet op de voetenplank. Zo kan hij zichzelf niet van tafel duwen. Als hij dat wel doet (hij is behoorlijk sterk), dan schuif ik hem iedere keer weer aan en zeg dat hij dat niet mag doen (eens zal hij het leren).

Ik heb nog een foto van mijn meissie met het tuigje (gewoon bij Prenatal gekocht trouwens):

Succes met de kleine meid.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan