Ervaring vsm caulophyllum thalictroides d6

Wie heeft er ervaring met deze homeopathie pillenHet zou Aan het einde van de zwangerschap bevordert caulophyllum de “rijping” van de baarmoedermond en de ontsluiting. Het vergemakkelijkt de bevalling door de wee-ondersteunende werking.<br />https://ibb.co/Br14kqC

Hoihoi. Ik heb het geprobeerd. Mn baarmoedermond was wel zacht en week waardoor ik wel goed te strippen was. Maar verder geen baat bij gehad helaas. Bevalling ging traag en ik bleef onwijs lang hangen op 6 cm. Mn vriendin heeft het ook gebruikt en had een snelle voorspoedige bevalling. Of t daar door komt .. geen idee... baad het niet dan schaad het ook niet.. je kan t gewoon proberen?!!

Het is het proberen waard toch?! Je hebt ook 30k korrels die je tijdens de bevalling kan innemen als de weeen niet vorderen. Dat heb ik bij mn eerste genomen en toen ging de ontsluiting heel erg snel. Bij de 2e dus op andere manier gedaan..
Als ik nog n 3e zou krijgen zou ik denk ik vanaf 37 wk de d6 tabletjes nemen en tijdens de bevalling als het niet vordert die korrels... j

Oh ik heb de d6 pillen
Weet niet of het nog zin heeft maar ga het proberen morgen 41 weken en alles nog potdicht

Dat niet, maar ik gebruik wel al een paar weken 3 koppen vrouwenmantel thee en frambozenblad thee per dag. Bij mijn eerste zwangerschap ging mijn bevalling super snel en soepel. Ontsluitingfase van een uurtje en de borstvoeding kwam gelijk goed op gang. Natuurlijk weet ik niet zeker of dit door de thee komt, maar ik gok het er gewoon weer op.

Ps: nu 39 weken en 4 dagen zwanger. Vrijdag ga ik laten kijken of mijn lichaam al rijp is om te strippen.

Hier gebruikt vanaf week 36 in combinatie met Frambozenbladthee. Helaas niks geen effect. Ben nu 40 weken en volgens de verloskundige zit de hele boel nog pot dicht

Terug
Bovenaan