ervaring ziekenhuis opname

Onze dochter van 2 weken heeft voor 3 dagen in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig bleek er niets aan de hand. We hebben we een andere dochter uit het ziekenhuis mee terug gekregen als ze van te voren was. Ze was altijd erg gemakkelijk en huilde alleen voor een voeding. De laatste avond in het ziekenhuis begon ze met haar hele lichaam in een te krampen, hoofd in haar nek en helemaal bol te maken. (mijn zoon had op jonge leeftijd darmkrampen, die overstrekte zich juist) ook gaat ze dan haar hele bed door, ik vond haar een keer overdwars in bed, met alle dekens afgetrapt...
In het ziekenhuis dachten ze dat het de darmen zijn en gaven ze aan dat ze hier niets aan kunnen doen. Nu zijn we een paar dagen thuis en met veel geborgenheid en rust lijkt ze weer zichzelf te worden. Mijn gedachte is dat ze misschien toch de ziekenhuis opname moest verwerken. Ik vraag me af wat jullie ervaringen hiermee zijn. Kan het zijn dat het inderdaad de verwerking was?
Er zijn behalve bloed en urine die afgenomen is geen nare onderzoeken gedaan, verder heeft ze aan de monitor gelegen, waarvan ze de plakkers die er op en eraf moesten wel vervelend vond. Ik ben bij haar gebleven en ze is na genoeg niet alleen geweest daar...

Ik hoop dat het nu verder zo goed blijft gaan en dat ze weer wordt zoals we haar kenden... Maar vooral dat ze geen last heeft van nare ervaringen of pijn...
 
Daar is ze echt nog veel te klein voor. Mijn oudste had een zware infectie gehad de eerste week. Met 4 maanden heeft hij weer een week in het ziekenhuis gelegen en met 19 maanden een flinke operatie ondergaan. Onadnks dat er bij hem dus wel heel veel gebeurde en gepaard ging met pijn, heb ik nooit veranderingen aan hem gemerkt. Bij de tweede ook niet. Die heeft al verschillende vervelende onderzoeken gehad en is nu net een jaar.
 
Terug
Bovenaan