ervaring zwangerschapstest sensitest??

Dames, wie heeft er ervaring met de testen van sensitest?
Ik heb 24 Juni mijn spiraaltje laten verwijderen en ken mijn cyclus niet. Nu deed ik vandaag eigenlijk een beetje voor de gein een zwangerschapstest van sensitest. En deze gaf een licht streepje aan..
Kan deze test het verkeerd hebben..? Hebben miss meer mensen hier een onbetrouwbare uitslag gehad met sensitest? Of verhalen gehoord etc.??
Please help me!!

Liefs Jo

Ja ik heb dezelfde ervaring als jij. Ik heb op de woensdag voor ik de zaterdag ongesteld moest worden precies dezelfde testen gedaan. Sensitest HEEEEEL vaag streepje en de babyboom niks. En...... ik ben nu 5,5 weken zwanger :)

Haal anders even een clearblue test bij de drogist. Geen digitale maar zo een met een plusje. Die gaf mij op de woensdag ook een vaag, maar een iets duidelijker streepje. Niet te veel drinken of tot morgenochtend wachten dan is de hoeveelheid hcg wat geconcentreerder.

Maar een streep is een streep dus ik denk dat ik je mag feliciteren :)

ik heb ook een sensitest gedaan.... heeeeel licht streepje.... 3 dagen later met de clear blue digitale en toen zei deze ook dat ik zwanger was....
ik zou ook ff een cb ofzo kopen.... vind het zelf wel zo makkelijk dat hier in tekst staat wat het resultaat is. heb maanden naar streepjes lopen zoeken (lol) en toen ik dat lichte streepje zag, wou ik het toch zeker weten. mijn vriend geloofde het namelijk niet, zo licht was hij . :eek:S

succes!! ik hoop dat je lekker zwanger bent!!! maar zoals hier boven ook staat, een streep is een streep!!

Ook ervaring met Sensitest en die zijn echt gevoelig. Clearblue digital testte negatief en Sensitest een lichte streep. Ik was dus wel echt zwanger, inmiddels alweer 29 weken. Ik denk dus dat het wel klopt, gefeliciteerd!

Dames bedankt voor jullie reacties..!

Ik heb een 2 digitale cb's gekocht; een met zwanger/nietzwanger en de ander met indicator.

Dames, IK BEN ZWANGER!!!

Het is nog heel pril dat weet ik maar ben heel erg blij! Heb 24 juni net mijn spiraaltje laten verwijderen en dacht vanaf mijn 18e al dat ik nooit zwanger kon worden. Waarom weet ik niet, gewoon een gevoel (miss omdat het zo iets bijzonders is). En nu ben ik direct in de eerste ronde al zwanger! Weet nu iig dat ik zwanger kan worden.. En uiteraard hopen dat alles goed gaat..

Jeetje wil het wel aan iedereen vertellen maar dat kan natuurlijk niet. Daarom ben ik erg blij dat dit forum er is..!

Liefs Jo

Hoi Jo,
van harte gefeliciteerd!!! altijd een opluchting dat het toch gelukt is en dan ook nog in de eerste ronde!!! Super! geniet ervan!!

Groetjes,
Petra

Hihi, fijn he dat je het toch hier kan vertellen.:eek:P

Terug
Bovenaan