ervaring zwemvest

Hoi!

Ik heb gister het zwemvest binnen gekregen wat ik bij 0 tot 24 maanden besteld heb..

We hebben het eigenlijk besteld voor onze vakantie straks in sept. Maar nu ik nadenk vind ik het alsnog best veel geld vind en zwembandjes misschien ook wel kunnen voor die 11 dagen. Ik dnek toch niet dat ik met de peuterlessen in het zwembad dat ding ga aantrekken.

Ik wete dat er meerdere dames zijn die hem besteld hebben (splash about) hebben. Wat zijn jullie ervaringen?

Anders doe ik m toch maar retour...

Evelien

Hoi,

Dat hangt ervanaf wat voor een soort vakantie je hebt geboekt die 11 dagen. Kijk als je gaan zeilen ofzo dan vind ik het zwemvest zeker geen overbodige luxe en ook in zonnige vakantieoorden zie je er wel kinderen mee hoor. Maargoed als je gewoon samen in het water bent zijn zwemvleugeltjes om de armen en een zwembadje ook prima denk ik al kan een zwemvest zeker geen kwaad. Beter te veilig dan te onveilig toch? De vraag is alleen of je hem echt nodig hebt voor 11 dagen en het ding daarna niet meer past. Mette zit op peuterzwemmen en daar heeft niemand bandjes oid om dus daar heb je hem zeker niet nodig.

gr.Ing

Hey Ing,

Ik ben echt aan t twijfelen zucht :) We gaan 11 dagen naar Mallorca, dus zee en zwembad zullen we vaak zien. Op zich denk ik dus dat hij echt wel handig is, want die bandjes die ik ook heb zijn niet echt lekker 11 dagen om haar armpjes, en ik heb redelijk grote omdat de zwemjuf zei dat je ze beter wat groter kan hebben. Birgit kan dan niet echt handig wat pakken :)

Bij ons bij peuterzwemmen hebben ze wel bandjes om, in ieder geval bij de groep waar ze nu in zit, de groep erna niet meer.., en ook met het vrij zwemmen erna is het verplicht. MAAR dan gaat t wel ok met die bandjes...

Het is niet zo'n oranje zwemvest voor op een boot ofzo maar een zwemvest, waar je je kins steeds beter mee kan laten zwemmen.. maarja of ik t ook echt zo ga gebruiken...

Ik moet er maar even over slapen misschien :) ik kan m binnen 7 dagen terug sturen, ben pas op dag 2!

Hoi evelien,

Ik heb ook zo'n zwemvest bij 0tot24maanden gekocht. Maar ik zou het wel goed afstellen want dat had ik niet gedaan en toen duikelde fenna naar voren. En toen was ze bang geworden. Nu is er aan gewend. Als ik met Yara ga babyzwemmen dan gaat Fenna mee en dan doe ik haar het zwemvestje aan en dobberd ze mee. Ik had hem ook gekocht voor op vakantie maar in die periode was ze bang geworden en op vakantie durfde ze dus alleen maar in het babybadje. Fenna is maar een heel fijn meisje en met zwembandjes stonden haar armen helemaal wijdt
Groetjes Nancy

Ik weet natuurlijk niet wat hij heeft gekost maar ik denk inderdaad dat het comfortabeler zit als bandjes om de armpjes. Enne als je veel in zee en zwembad zal zijn dan vind ik het best verstandig om zo'n ding te gebruiken. Veiligheid voor alles toch? Die kleintjes zijn watervlug dus voor je het weet liggen ze in het water en dan is zo'n vestje alleen maar handig en veilig lijkt mij. Ik zou er niet mee zitten als ik lees dat de bandjes niet lekker zitten en hem gewoon houden.

gr.Ing

haai

Ik heb m toch maar gehouden, ik had weer eens zo'n besluiteloze bui..
Het vest was 45 euro en 4 euro verzendkosten... Maar Mijn ventje heeft m besteld en hij verdiend wat meer nu in Afghanistan, en als ik m terug stuur dan koopt ie wel wat anders voor dat bedrag.

Ik ga m gewoon ook lekker in het zwembad gebruiken, en op vakantie is hij gewoon lekker handig!

Bedankt voor alle tips!!

Terug
Bovenaan