Ervaring ??

Hallo,

Heeft iemand dat wel eens gehad: 2 weken overtijd, negatieve test maar toch zwanger? Mijn zus heeft het wel gehad, bij 6 weken was ze niet zwanger, moest aan de hormonen van de huisarts en er kwam maar niets op gang .... nee want na 2 weken bleek dat ze al 8 weken zwanger was en het hartje van mijn nichtje al vrolijk klopte. Zelf ben ik dus nu ook 2 weken overtijd maar heb een negatieve test ...... Moet ik nu nog even wachten of naar toch maar naar de huisarts? Die doet volgens mij gewoon dezelfde test als die we thuis gebruiken.

Groeten BiancaJ

Hoi Bianca

Ik heb dus precies hetzelfde. Ik ben 2 weken overtijd. Heb na 1 week test gedaan die negatief was. Toen heb ik huisarts gebeld. Die zei dat ik na 1 week nog eens moest teseten en gewoon moest afwachten. Gisteren heb ik 2e test gedaan en weer negatief. Ik ga morgen toch maar de huisarts bellen. Ben nog steeds niet ongesteld geworden. Heb van een meisje dat ik ken gehoord dat zij 3 testen heeft gedaan en pas de derde na 19 dagen overtijd dat die positief was.
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat t kan......ik weet t ook niet meer. Word zo onzeker hierdoor.
Als je wilt mailen lijkt me dat erg leuk. Mijn email adres is: marjorie1977@msn.com

Hallo,

Je kunt bij je huisarts vragen om een zwangerschapsbloedtest.
Ik heb ook het zelfde met die ellendige testen ik ben van plan om er wat aan te gaan doen,het lijkt wel of de mensen die hem produceren heel veel geld aan ons willen verdienen.
Succes

Hoi BiancaJ,

Je verhaal zou de mijne kunnen zijn.Ben een week overtijd en heb vandaag een test gedaan.
Deze was negatief. Er stond wel bij vermeld dat wanneer je een onregelmatige cyclus hebt, over drie dagen weer een test kunt doen. Ik wacht dus even af.
Ik duim voor je,

liefs Stiertje

hoi bianca
mijn zus en nichtjes hadden precies het zelfde bij hun waren de testen ook negatief,maar ze waren wel zwanger.
ik ben nu zelf ook een week overtijd en mijn test was negatief.
ik weet niet meer wat ik moet denken.
ik kan allen maar hopen.
maar ik denk dat de testen niet altijd goed werken.
wat erg jammer is want je gaat toch hopen.
nou ik wens je veel succes
groetjes samie

HOi Bianca,

Ik heb precies het zelfde, ben nu 16 dagen overtijd, moet ook steeds testen van de ha en vandaag weer negatief!
Ik heb ook echt het gevoel dat ik zwanger ben, volgens mij werken die testen niet zo goed! Ik zou toch maar naar de ha gaan! Succes, Jolanda

Terug
Bovenaan