ervaring????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben zoals jullie zien hier nieuw.
Ik heb vorige week dinsdag mijn spiraaltje laten verwijderen. Ik had de mirena.
Heeft één van jullie ervaring met zwanger worden na verwijdering van de mirena spiraal?
Nou ik wens jullie allemaal succes met zwanger worden en ik hoop dat ik jullie snel kan melden als het bij mij zover is.

Groetjes allemaal
Ingrid

hallo ingrid ,ik heb ook een mirena spiraal gehad.toen die er uit was was ik na twee maanden zwanger hoop dat het voor jou net zo snel gaat.groetjes gea.

hallo ingrid,
ik heb precies hetzelfde probleem ik heb 17 sept. mijn spiraal laten verwijderen en daarna heb ik op 1 en 6 okt. bloed verloren dus volgens mijn cyclus moet ik a.s maandag ong. worden dus het is nog even afwachten ik heb mijn eisprong wel gevoeld. Mijn huisarts zei dat je gelijk vruchtbaar bent na het verwijderen.

hallo dames,

ik heb 9 sept. mijn mirena laten verwijderen. Ben vanaf +/- 14 sept ongesteld geweest en vanaf 6 oktober. Ik heb geen idee wanneer ik nu weer ongesteld moet worden. volgens mij zo tussen 2 en 7 november.Ik wil niets verwachten en probeer me in te stellen op mijn ongesteldheid, maar stiemen hoop ik dat we mazzel hebben en dat het meteen gelukt is! succes dames laten jullie snel weer weten hoe t gaat? groetjes, monique (23)

hoiiiii nou ik heb in augustus na 3 jaar de mirena er uit laten halen...tot op heden geen succes...duurt wel even voor je normale cyclus op gang komt is mij verteld...succes!
groetjes yolanda

Mijn vriendin heeft aar spiraal eruit laten halen en was bij de tweede ronde in verwachting en bovendien 39 jaartjes jong.

Terug
Bovenaan