ervaring???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ben ik weer even !!
Zit nu al op dag 44 en nog niet ongi geworden , heb nu al 3 weken steken in mijn onderbuik en gevoel dat ik ongi moet worden,maar nog steeds niks..
Heb ruim een week geleden na 2 weken overtijd een test gedaan maar helaas steeds neg..
Heeft er iemand hier ervaring mee?? snap er helemaal niks meer van.

liefs bianca

hee meid

ik weet hoe je je voelt.. ik herken het, heb zelf   een onregelmatige cyclus....grrrrr

de laatste keer een cyclus van 40 dagen en nu zit ik ook alweer op dag 29 en ontdekte ik net dat ik slijm had op mijn toiletpapiertje(  cervixslijm!?!)  ...... nou als dat zo is dan kan ik nog wel even wachten op mijn ongi...

die buikpijn herken ik niet ,, waar voel je dat dan in je gehele buik of aan een kant.. vervelend hoor..

hoe waren je andere cyclussen ook onregelmatig en lang..

als dat zo is dan kan je denk ik weinig anders doen dan afwachten of even de ha bellen om te vragen hoe het kan dat je buikpijn heb....

heb je normaal gesproken een korte cyclus dan kan het ook zo zijn dat je in je urine nog niet genoeg hcg hormonen heb aangemaakt... en als je dan nog een paar dagen wacht en nog een keer gaat testen  .... wie weet ben je nml  wel zwanger......

want bij het begin van een zwangerschap heb je vaak dezelfde verschijnselen alsof je ongi moet worden..

sterkte ermee en ik hoop dat het positief mag uitpakken

liefs tobi

hoi tobi,
bedankt voor je reaktie!!
Mijn cyclus ligt altijd tussen de 27 en de 29 dagen in dus gewoon gemiddeld, en nu al 3 weken overtijd dus helemaal niks voor mij ,, de pijn die ik heb zit onderin en de zijkanten echt wat je voelt als je ongi moet worden,,, ik heb al een dochter van 6 dus weet hoe het is maar van deze keer begrijp ik er echt helemaal niks meer van!!!! en ik neem aan dat je dan voldoende hcg moet hebben voor een pos trest maar hij blijft neg!!
 liefs bianca

Hey hoi,

ALs je al 3 weken over tijd bent waarom ga je dan niet naar de
??

succes

liefs Bri

hoi hoi
Nou ik herken dit helemaal ik benmorgen precies 3 weken overtijd en heb net zoals jou alleen maar negatiefe testen begrijp er helemaal niks van.
Heb wel last van meer afscheiding dan normaal en me borsten zijn afentoe wat gevoelig.

groetjes petra

Hoi Mama 26,

Ik herken niet het verhaal van de buikpijn, wel het niet ongi worden.
Mijn Nod was 3 okt(!), ik had alweer een volgende ongi moeten hebben,
maar volgens alle 5 (inmiddels) de testen, negatief, maar ook niet ongi.
Ik ben inmiddels ook al bij de ha geweest, en daar heb ik ook een test gedaan.
Zelfde verhaal. Heb ook al een digitale van cb geprobeerd. zelfde resultaat.
Dus er zit niks anders voor ons op dan wachten vrees ik.
Mijn ha zegt, dat ik mijn eisprong deze maand heb gemist, dus eigenlijk is
het wachten nu op mijn ongi, want zwanger zal ik niet zijn. Terwijl ik langer
dan een maand overtijd (!) ben. We zullen wel zien. Ik wens je sterkte toe.
Vera (soraja, 3e ronde (!), 1e kindje.)

hoi soraja,
bedank heb de ha gister toevallig ook gebel en die vertelde me ook al dat ik mijn eisprong gemist heb.. zit er wel aan te denken om er iets voor te gaan vragen dan mis wat meer kans hoop ik... jij ook heel veel geluk toegewenst liefs bianca

Terug
Bovenaan