ervaring

Hoi,

Tot mijn grote schrik, kreeg ik daarnet na een spontane vrijpartij, bruinverlies, nou ben ik wel behoorlijk van de rel want dat was de vorige keer het begin van het eind, pas donderdag heb ik een afspraak bij de gyn.
Ik heb deze week toevallig vrij en kan het dus wat rustiger aan doen, maar het wekt weinig hoop, het was de vorige keer(maart) ook in de zevende week(het bruinverlies) en in de negende week was het over.

Zijn er ook meiden die al verder in hun zwangerschap zijn die ook rond deze tijd bruinverlies hadden?

Willen jullie voor me duimen.

Jeanette
 
Hallo Jeanette,

Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag, maar ik kan me indenken dat je ontzettend geschrokken bent.
Ik hoop toch zo voor je dat alles goed is. Ik ga heel hard voor je duimen,
Liefs Zoey uit O
 
hoi jeanette,
ik kan je ook niet echt helpen. maar je hoort wel bij veel vrouwen dat ze bruinverlies/licht bloedverlies hebben.
vooral rond de 7 weken want dan is het volgens mij een innestelingsbloeding.
ook na seks kan je een lichte bloeding krijgen, omdat je baarmoeder mond en vagina enz. heel goed doorbloed zijn...dat is overigens niet erg!
en door rustig aan te doen kan je echt niet voorkomen om een miskraam te krijgen. echt niet...als het vruchtje niet goed is, of de omstandigheden zijn niet goed, wordt het vanzelf afgestoten. ook door seks kan je nooit een miskraam krijgen.
ik zou zeggen veel succes en ik hoop dat alles goed komt! maak je niet te druk meid.
hoop nog van je te horen.
liefs sandy
 
Hoi Jeanette,

ik heb ook in het begin van mijn zwangerschap last gehad van bruinverlies. 1e keer rond 7 weken en 2e keer rond 10 weken.

Bij mij kwam het ook na een vrijpartij. Ik heb de verloskundige gebeld, maar zij zei dat het geen kwaad kon. Je vagina is extra doorbloed nu, waardoor je sneller kunt gaan bloeden.
Het hoeft dus helemaal niets te betekenen.

Ik ben morgen 30 weken zwanger en alles gaat nog steeds heel voorspoedig. Helaas kun je niets anders doen dan afwachten. Nog even doorbijten.

Trouwens, bij mij hielt het geen twee weken aan. Ik had er hooguit 2 a 3 dagen last van. Ik denk ook dat als het veel langer aanhoudt, zoals twee weken, dat het inderdaad geen goed teken is.

Voorlopig zal ik er als ik jou was maar vanuit gaan dat het komt doordat er een bloedvaatje is geknapt tijdens je vrijpartij.

Heel veel sterkte!
Monique
 
Maak je maar niet te druk. Ik heb met 9 weken, met 17 weken en met 18 1/2 week een bloedinkje gehad (de dag erna komt er dan dus bruin slijm uit de vagina) en ben nog hartstikke zwanger! De eerste keer had ik er ook echt steken en krampen bij. Maar de anderen keren niet. De laatste keer was ook na een vrijpartij en de verloskundige had al gezegd dat dat kon, omdat het slijmvlies nu zo kwetsbaar is dat er gewoon heel snel een haarvaatje springt. Als het bloeden niet doorzet, zal er dus hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand zijn. Maar ook ik, maakte me bij de eerste twee keer ontzettend druk hoor!
sterkte ermee!
 
Hoi, ik heb het ook gehad. Met 6 weken 8 weken 9 weken 10 weken.
Ik heb het dus echt bijna 2 1/2 week gehad elke dag. Van lichtbruin naar donkerbruin naar rood bruin etc. Maar alles is oke, ben inmiddels 20 weken zwanger en het kindje doet het goed. Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Je kunt altijd even je vk bellen.

groetjes anne

 
Terug
Bovenaan