ervaring

ilse heeft gisteren avond de hele avond gehuild
legde haar in bed wel later als anders waren weg geweest toen was ze al wat onrustig
na een tijdje begon ze te huilen hield op
als je haar er uit haald maar ging je weg begin ze weer.
toen uit eindelijk toch maar heel iets melk gegeven
dronk er wel van maar was ook aan het sabbelen.
toen was ze zo moe dat ze gelukkig ging slapen
ik weet niet wat het nu was en kan me
dit ook niet van de oudste herrinderen
die is ook al weer 3
heeft iemand hier ervaring mee?

het kan zijn dat ze in een sprongetje zit. en ze er dan meer moeite mee heeft om alleen gelaten te worden.
of ze kan beetje last hebben van tandjes. want bij de meeste baby's komt de eerste rond het half jaar al door. maar daar kunnen ze van te voren al ruim 2maand last van hebben

Ja, dat kan van alles zijn, hier heeft ons meisje net 2dgn slecht geslapen (overdag) omdat ze moest poepen, dat doet ze maar eens in de week, maar dit keer lukte het niet, gistermiddag ineens wel en vanaf toen is ze weer helemaal blij!
Maar kunnen ook tandjes/vermoeidheid/sprongetje zijn, het is zo moeilijk te zeggn!
Succes ermee

hier 4 nachten trouwens slecht geslapen door een hartnekkige verkoudheid en last van haar keel.
@mj als wij alicia 's ochtends uit bed halen heeft ze altijd een poep broek. en ze poept nog steeds 3 keer per dag.

Ik heb niet echt een verklaring, sprongetje of tandjes?

Ivo slaapt nog steeds goed en huilt alleen even als ie moe of hongerig is.
Was alleen gister na het eten een uurtje huilerig zonder direct aanwijsbare reden, dit kennen we eigenlijk niet van hem. Ging wel netjes in zijn campingbedje slapen (voor het eerst,we waren bij familie) om 19.00uur maar werd om 22.00uur wakker en wilde niet meer slapen, toen zijn we maar naar huis gegaan. Eenmaal thuis wel gewoon geslapen tot 8.30uur en vandaag een superblije baby!

Wij denken dus ook aan tandjes; kwijlen, handen in de mond, bijten op papa's duim (mama's duim is niet groot genoeg).
Ivo leek ook rustig te worden door het drinken van koude roosvicee maar wil geen bijtring.
Dentinox hebben we al in huis maar nog niet gegeven.

Terug
Bovenaan