Ervaring?

Hoi,
Vandaag 40 weken en volgens de gyn komt het kindje de eerste drie dagen niet. Dit kon hij zien aan de ademhalingsbewegingen van het kindje...die wezen erop dat de bevalling nog niet in gang gezet gaat worden. Kennen jullie deze theorie?
Heb echt een goede gyn dus geloof m ook, maar baal wel heeel erg...had gehoopt op een september kindje!
Als ie er volgende week nog niet is wordt er een afspraak gemaakt om in te leiden..ga me daar dan ook maar eens in verdiepen. Vraag me af hoe snel dat dan gebeurt eigenlijk..dezelfde dag of dag erna? Geen idee....

Hai,
De methode die hij hanteert ken ik niet maar elke gyn heeft natuurlijk zijn eigen werkwijze.
Ik heb wel ervaring met inleiding maar vond dat nou niet heel erg fijn.Ik wil je niet bangmaken maar er zaten bij mij heel weinig tijd tussen de weeen en was echt afgevoerd.Bij mij was ie er wel dezelfde dag nog.. maar liefst binnen 2 uur en 13 min dus erg snel, dan reken ik vanaf het breken van de vliezen tot het moment dat ik hem vasthield.
Ik wens je heel veel succes met de laatste loodjes, weet hoe je je voelt.Ik ben zelf a.s maandag 42 weken dus ben het ook flink zat pfff.

Groetjes nice

Hoi,

ook ik heb dat nog nooit gehoord wat de gyn vertelde tegen jou. Maar hij zal het wel
weten. Ik ben zelf pas bevallen dmv inleiden. Bij mij hebben ze 2x gel ingebracht en ik heb toen de hele dag tot ong. 18.00 uur zitten wachten op de eerste wee!! Maar daarna ging het heel erg snel. Om 20.31 uur dezelfde dag had ik mijn kleine meisje in mijn armen. Ik moet zeggen dat ik het wachten op de weeën erg saai vond.

Maar ik vond het geen nare ervaring.

Succes en hopelijk komt de baby snel.

Xxx

Bedankt voor jullie reacties. Inleiden gaat dus heel snel, dat is een voordeel. Althans dat het kindje er snel is. De snelle opbouw vd weeen is minder natuurlijk..
Wist niet dat je in de ochend gel kan inbrengen en dan in de avond al kan bevallen. En toen jullie een afspraak gingen maken voor het inleiden hoe snel konden jullie toen terecht? Zal wel afhangen van he ziekenhuis maar moet ik denken aan de volgende dag of een paar dagen?

Hoi,

ik heb op die dag 2 x gel gehad. 1 x om 08.00 uur en om 13.00 uur. Gel mag 2 x per dag.
Ik kreeg de avond ervoor te horen dat ik me de volgende ochtend om 06.45 uur moest melden. Maar bij mij ging het zo snel omdat de kleine minder bewoog in mijn buik.

Succes en ik hoop dat je snel gaat bevallen.

Xxx

Hoihoi,
Ik herken de therorie van je gyn wel.
Ik heb zelf met 39+6 een ctg en een echo gehad, en op de echo zagen ze ook de ademhalingsbewegingen van de kleine.
Toen zei de verloskundige dat ook tegen mij dat het nog wel even kon gaan duren.
En ik ben bevallen met 41+3.

Heel veel succes!
Liefs Ester

Okay, wat fijn dat jullie allemaal zo reageren. Heb eigenlijk alleen maar meegelezen hier, maar nu merk ik hoe fijn het is als er reacties komen op iets waar je mee zit...had ik eerder moeten doen:)ook reageren op jullie stukjes...
Thanx!

Ikzelf werd 20 sept ingeleid, om 8.00 uur gel en om 15.00 uur weer. Toen kreeg ik weeen, maar geen ontsluiting, tot 22u s'avonds weeen gehad, daarna vielen weg. Volgende ochtend keizersnede ondergaan.

Hangt er dus ook echt vanaf of je al ontsluiting hebt.

Succes en sterkte, hopelijk komt ie uit zichzelf!

Terug
Bovenaan