Ervaringen 14 weken geslachtsbepaling ?

Hoi meiden,

Heb een afspraak gemaakt voor 4 december evt kan dan dmv NUB methode geslacht bepaalt worden ,ik ga er niet vanuit dat het dan 100 % zeker is ....maar toch ben ik wel blij het dan een klein beetje te kunnen weten :)
Zijn er onder jullie met ervaring hiermee?

ik ben een 27 april 2013 uitgerekend.
en ik ga dinsdag voor een geslacht bepalling met 15+3.ik vind het zo spannend nu duurt het wachten wel lang haha.
ik moet zeggen dat de meeste het echt niet eerder doen dan 15 weken.
ik ga bij jan koning in ochten misschien moet je eens daar op de site lezen.

groeten natasja

Ik heb met mijn zoontje bij 14+3 dagen een echo gehad. Hij dacht toen voor 70% zeker te weten. Met precies 20 weken weer een echo en was toen 100% zeker. het werd toen toch echt een jongetje!

hey meid

breek ff in van het dec forum. ik heb met precies 14 weken een geslachtsbepaling gehad en toen kon ze al met 100% zeggen dat het een meisje was. Er was echt geen twijfel over mogelijk. Ik was wel een beetje sceptisch, maar met de 20 weken echo en alle echo's die daarna volgden was het toch echt nog steeds een meisje :)

xxx

Ik heb ook met 14 week geslachtsbepaling gehad en ze zeiden toen een jongetje.
20 WK ook jongetje en laatst met een echo liet ie zijn zaakje ff goed zien...
Wordt dus zeker weten jongetje, nu wachten tot ie zich meld

Liefs cloewja (novmama)

ik heb met de combitest gevraagd of ze konden zeggen hoe en wat..... die vrouw zei toen een meisje, en het klopte! ik denk zowiezo dat mensen niet gaan zeggen als ze er niks in zien

Terug
Bovenaan