[quote quote=10336216]Ja ik lees hier veel over heftige menstruatie 1e x na curettage. En ook zit daar vaak veel langer tussen dan 4 weken. Vandaar ook dat ik me afvraag of ik nu menstruatie heb. Het vloeit nog steeds wel, maar erg weinig. Hierdoor ben ik bang dat ik misschien last heb van verklevingen. Morgen toch maar even de huisarts raadplegen. Wat fijn dat jullie alweer zo snel zwanger zijn! Ik snap je angst wel! Gelukkig dat je al 2 goede echo’s hebt gehad! Hoe lang ben je nu zwanger? Ik wens je een goede zwangerschap! X[/quote]
Ik was ook heel bang voor verkleving omdat ik 8weken moest wachten voor dat ik ongesteld werd ,bij 6 weken was ik begonnen met ovulatie testen om toch mij eisprong te vinden .
Ik had hem toen ook gevonden met clear blue smile en 2 weken later werd ik eindelijk ongesteld
Ik had daarna een cyles van 34 dagen heel lang normaal 28 toen veel ovulatie testen door heen gebruikt om mij eisprong te vinden maar het is ook gelukt toen ik ben nu 11 weken zwanger in feb een curretage gehad de 20ste ik had nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn toch meer vruchtbaarder op 1 of andere manier denk ik verloskundige zij bij veel mensen binnen de 4e ronde na curretage .
Ik ben nog wel heel onzeker heb al 1pret echo gehad voor vertrouwen te krijgen
Met jou kom het ook goed !
Liefs