A
Anoniem
Guest
<p>Hoi dames.</p><p>Momenteel ben ik zwanger van nr.2 inmiddels ruim 35 weken. Het eind is in zicht en daarom dus ook de bevalling. </p><p>De bevalling van de 1e was snel en niet leuk. Vanwege zwangerschapsdiabetes was ik voorbereid op inleiden met 40 weken. Maar tijdens een extra controle met 37 weken braken mijn vliezen spontaan en kwam ik in een enorme (pijnlijk) weeën storm. 6uur later was onze kleine man er al. De bevalling is voor mij onverwachts en intens geweest. (Komt nog een heel verhaal achter aan) </p><p>Mijn verloskundige geeft aan dat de 2e bevalling waarschijnlijk net zo snel of sneller zal gaan als de 1e. Omdat de 2e bevalling vaak sneller is..</p><p>Nou ben ik op zoek naar ervaringen. </p><p>- Hoe was je 1e bevalling? En daarna je 2e (en evt 3e)?</p><p>Vergelijkbaar, compleet anders of?</p><p>Ik hoop dat jullie wat willen delen. Ik merk dat ik er namelijk best wel weer tegen op begin te zien (de verloskundige weet dit).</p><p>Misschien helpt het mij om voor te bereiden of los te laten. </p><p>Bedankt. </p><p> </p><p> </p>