Ervaringen 360 graden autostoel

<p>Hoi allemaal</p><p>Wij hebben een draaibare autostoel gekocht. Volgens de beschrijving zet je deze vast met isofix of met de gordel. Er staat ook duidelijk bij wanneer je het met de gordel vastmaakt dat hij niet meer draaibaar is. </p><p>Het plateau/ standaard zit nu met de isofix vast in de auto maar mijn vriend wilt hem ook per se met de gordel vastzetten waardoor de stoel niet meer draait.. hele effect van de stoel weg en naar mijn idee weg gegooid geld. (Want dan hadden we ook net zo goed ene van 50 euro kunnen kopen ??‍♀️)</p><p>Ik ben van mening dat alleen isofix bevestiging voldoende is.. maar het stoeltje zelf staat dan los van de bank en dat vindt mijn vriend onveilig. Hij zegt het is maar een draaiplateau waar het opstaat en bij een botsing kan dat zo losschieten. Volgens hem moet ik nu de gordel steeds volledig lostrekken (achterlangs door de stoel heen) waardoor ik het toch een beetje kan draaien... als ik om 8 uur moet werken en ik moet de kleine wegbrengen heb ik geen zin in dat geklooi met zo'n stoeltje....</p><p>Hoe zien jullie dit of hoe hebben jullie het gedaan? Hoor graag jullie meningen / reacties. </p><p> </p>

Welke stoel gebruik je?
Wij hebben de axissfix, ook draaibaar, ideaal heel blij mee.
Deze kan niet in de gordel en zit alleen met isofix, maar wel met top theter.
Dus ik snap wel dat je man "twijfelt" over de bevestiging.. Maar gordel en isofix lijken me wat overdreven en zonde van je draaifunctie

Isofix lijkt me juist veel veiliger. Wij hebben ook een isofix, niet de draaibare, maar ik vind dit veel veiliger dan een gordel.

Ja hij wil juist de dubbele veiligheid door hett allebei te gebruiken.. 
Eerder hadden we een gewone maxi cosi op een easyfix.. maar die klik je erop en zit ook echt vast.. 
Deze stoel lijkt wel iets losser op het plateau te zitten maar het plateau zelf zit door de isofix heel vast. 
Top theter zit er niet op. Dat zou het beste zijn geweest denk ik.  
Dit is de stoel waar het om gaat:
https://www.mamaloesbabysjop.nl/babyauto-biro-black-grey-360-isofix-0-25-kg-autostoel?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Baby%20Toebehoren%2FOnderweg%2FAutostoeltjes%2FISOFIX%20Autostoeltjes%2FBabyauto&utm_content=BabyAuto&gclid=EAIaIQobChMI9Y6lyqvA6AIVB-d3Ch3tlwYEEAQYASABEgJ5BPD_BwE

Is het stoeltje met de gordel wel juist vastgemaakt? In het filmpje op mamaloes kan de stoel nog wel draaien nl ☺️

Ja er staat heel duidelijk aangegeven waar de gordel doorheen moet... en in de beschrijving staat ook dat hij bij gebruik van de gordel niet meer kan draaien??‍♀️

Terug
Bovenaan