Ervaringen Agnus Castus

Hallo allen,

Ik ben sinds 1 aug begonnen met Agnus Castus van Holland en Barrett op aanraden van iemand die ook problemen had met zwanger worden.
Ik begon de eerste 2 dagen met 4 (zoals beschreven op het potje) en daarna ben ik (na lezen op internet) toch maar doorgegaan met 2 per dag, maar ik begin te merken dat ik anders in mijn vel ga zitten. Ik heb op de 4e dag echt last gehad van huilbuien, voel de hele tijd oververhit (37.5, terwijl ik normaal tussen de 35.8 en 36.8 zit).. Graag wil ik weten of er dames zijn die ook bepaalde dingen merken die anders worden door het gebruik van Agnus Castus.

Alvast bedankt!

Vervelend dat je van die bijwerkingen hebt. Ik heb het ook geslikt en herken het niet. Ik werd van teunisbloemolie echt beroerd en voelde me emotioneel vreselijk. Ik vond Agnus castus juist een verademing omdat ik echt helemaal geen bijwerkingen had. En na 2 maanden zwanger... Maar ja, iedereen reageert weer anders op dingen. Hopelijk stoppen de bijwerkingen snel en/of ben je snel zwanger, dan kan je ook stoppen :) 

Ik heb het trouwens op aanraden van de gynaecoloog geslikt. Om te kijken of het werkte, voordat ze mij een hormoonkuur zou geven met veel bijwerkingen. Over agnus castus heeft ze geen bijwerkingen genoemd. Wat natuurlijk niet betekent dat die er niet kunnen zijn... 

Terug
Bovenaan