Ervaringen Angelsounds Doppler

Ha meiden,
Ik heb een doppler besteld om het hartje van mijn kindje te kunnen horen. Wie heeft er hier ervaring mee?! Of wie wil er ook een gaan kopen?! Als tie binnen is, zal ik laten weten of het bevalt!
xx Fee

Nou ik heb hem binnen hoor!! Superapparaatje!! :D Heb hem gelijk getest en wat heerlijk om de hartslag van je kindje te horen!! Helemaal blij mee! Weet iemand of je het onbeperkt kan gebruiken want daar staat niks over in de handleiding? Ook kan ik op internet niet echt iets vinden...
xx Fee

Haai,

wij hebben hem al sinds de 11e week.
Echt super leuk!
Net een trein he dat hartje!

Hij bevalt goed, is leuk ding.
Ik ging er ook mee naar mij hart luisteren... getsie.. dat hoor je zo goed dat ik het gewoon naar vond om te horen haha. Die dikke spier hoor je helemaal samentrekken hihi.

Nou groetjes!

Nou inderdaad, het hartje van de baby klinkt zo schattig en snel en dan dat gebonk van je eigen hart!  Had gelezen dat je het om moet nemen om als de baby geboren is het te laten horen om gerust te stellen.. Nou kan ik me niks bij voorstellen!..  Haha!
Gebruik jij het elke dag?!
xx Fee

Alle (tikkende) geluiden zijn in het begin voor je baby denk ik prettig.
In de buik is er enorm veel lawaai en dan wordt het kindje geboren en dan is het ineens stil... Daarom laten we de beeb ook dit keer eerst een paar weken bij ons op de kamer.

Ik luister af en toe, paar keer per week.
Als dit mijn 1e kindje zou zijn, zou ik wel vaker luisteren denk ik..

Groetjes!

quote: feetje_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 11:32:11'));

Nou ik heb hem binnen hoor!! Superapparaatje!! :D Heb hem gelijk getest en wat heerlijk om de hartslag van je kindje te horen!! Helemaal blij mee! Weet iemand of je het onbeperkt kan gebruiken want daar staat niks over in de handleiding? Ook kan ik op internet niet echt iets vinden...
xx Fee

Hoi Fee,

Ik had het er vandaag met mijn verloskundige over en zij zei dat er nog onderzoek naar veelvuldig gebruik van de doptone  gedaan wordt. Het is niet 'onomstreden', omdat er geluidstrillingen gebruikt worden en de baby daar het nodige van mee zou krijgen. Ik wil geen paniek zaaien, maar misschien verstandig om het ding niet dagelijks te gebruiken?

Groetjes Sacha

Terug
Bovenaan