Ervaringen babyvoeding Hipp 1 Combiotik

Ter voorbereiding ben ik aan het kijken naar flesvoeding. Zijn er ervaringen met deze voeding van Hipp of voeding van Hipp in het algemeen? Dank alvast! ?

Hi! Wat leuk. Ja, bijna 39 weken nu ? Wij zijn er wel klaar voor, en daarnaast, mijn lijf is wel op na een pittige zwangerschap. Het rommelt al een tijdje en eigenlijk verwachten alle partijen dat ze de 40 weken niet voorbij gaat, maar ik denk nu steeds; zul je juist zien dat ze tot het laatst blijft zitten haha! Maar goed, ik heb er geen invloed op! Behalve dat ik me wel wat zorgen maak over hoe ik dit nog 3 weken ga redden, kunnen we er niets aan doen behalve wachten en misschien hopen dat ze besluit mij niet helemaal uit te putten ? Hoe gaat het met jou en jullie kleine? 

Ooh spannend! Gek is dat hè, dat het elk moment kan beginnen maar ook nog 3 weken kan duren... bij ons werd het 41+5? de inleiding stond 1 dag later gepland... maar zeker als je je niet meer goed voelt hoop ik dat het niet zo lang duurt bij jullie! Oh ik zou echt zo weer terugspoelen naar eind van de zwangerschap hoor? ik vond die eerste periode zó geweldig. En een bevalling kan ook echt meevallen (ik vond t fijn dat ook af en toe te horen, maar het viel mij dus echt mee). Succes met de laatste loodjes!!! 
Het gaat supergoed met ons, we hebben zo'n heerlijk vrolijk mannetje. Hij doet het super, heel veel lachen, knuffelen maar kunnen hem ook overal mee naar toe nemen, slaapt goed, geweldig! Ik ben sinds vorige week weer aan het werk. Laat hem echt wel met een gerust hart achter en vind werken ook wel weer leuk, maar vind t ook wel echt moeilijk dat die echte newbornperiode voorbij is, want ik vond t echt heerlijk ?
Heb je misschien ook instagram? Zou t leuk vinden om elkaar te volgen, met oudersvannu is dat zo lastig..

Wat goed om te horen! Fijn dat het zo goed gaat en jullie kleine mannetje zo'n vrolijk kereltje is! Dat is echt heel fijn! ? snap helemaal dat je daar volop van geniet! Fijn ook dat werken goed gaat, zal even omschakelen zijn om hem niet meer de hele dag te zien! 
Het is echt een gekke tijd inderdaad! Het ene moment zit ik vol ongeduld te wachten, het andere moment is het wel ok. Behalve dan de klachten, maar ook die kan ik het ene moment beter aan dan het andere moment. Wij zijn ook zo nieuwsgierig naar alles wat komen gaat, maar vinden het ook spannend! Ik hoor gelukkig ook dat de bevalling ook mee kan vallen, en zelfs na een zware zwangerschap dit ook het geval kan zijn. Misschien heb ik daar nog geluk mee dan ? 
Ik heb helaas geen instagram, maar zou wel leuk zijn elkaar te volgen ja! Zit alleen in die fb groep, al ben ik verder niet actief op social media. Maar misschien ga ik toch maar aan een insta account binnenkort, al is het alleen voor dit soort dingen! ? Als onze kleine meid er is, plaats ik wel even een berichtje op het letrozol zwanger forum (als je daar nog op zit?) of hier als vervolg kan natuurlijk ook!  

Hi,
Wij hebben voor onze beide kinderen erg positieve ervaringen met Hipp flesvoeding. Bij ons jongste kindje hebben we eerst nog geprobeerd (bij een maand of 3) om de biologische voeding van AH eigen merk te geven. Ik las overal dat die samenstelling nagenoeg hetzelfde was en er vooral een groot verschil in prijs in zat. Hier zijn we snel van teruggekomen want zij ging daar totaal niet lekker op (groene ontlasting, stinkende scheetjes, krampjes). Toen snel weer overgestapt op Hipp en daarmee verdwenen ook alle 'problemen' weer. Verder is Hipp overal goed verkrijgbaar, is het prijsverschil met Nutrilon te verwaarlozen en werkt het verder hetzelfde als 'niet biologische' voeding. Enige 2 nadelen; de Hipp blikken hebben geen inventief opbergplekje voor het schepje (vond ik geen probleem), en bij ons op de opvang gaven ze deze voeding niet waardoor ik altijd een voedingstorentje mee moest geven (vond ik ook te verwaarlozen). 
Overigens reageert ieder kindje natuurlijk anders op voeding dus onze postieve ervaring zal wellicht niet bij iedereen hetzelfde zijn. Daarbij kun je je ook nog verder verdiepen in de exacte samenstelling van ingredienten, hierin zit qua biologische voeding nog best een verschil. Wellicht zijn er nog betere alternatieven te vinden? Ik heb daar toen wel naar gekeken (geen idee meer wat de uitkomst was) maar wel de keuze voor Hipp gemaakt. 
Veel plezier en succes in deze spannende tijd!  

Terug
Bovenaan