Ooh spannend! Gek is dat hè, dat het elk moment kan beginnen maar ook nog 3 weken kan duren... bij ons werd het 41+5? de inleiding stond 1 dag later gepland... maar zeker als je je niet meer goed voelt hoop ik dat het niet zo lang duurt bij jullie! Oh ik zou echt zo weer terugspoelen naar eind van de zwangerschap hoor? ik vond die eerste periode zó geweldig. En een bevalling kan ook echt meevallen (ik vond t fijn dat ook af en toe te horen, maar het viel mij dus echt mee). Succes met de laatste loodjes!!!
Het gaat supergoed met ons, we hebben zo'n heerlijk vrolijk mannetje. Hij doet het super, heel veel lachen, knuffelen maar kunnen hem ook overal mee naar toe nemen, slaapt goed, geweldig! Ik ben sinds vorige week weer aan het werk. Laat hem echt wel met een gerust hart achter en vind werken ook wel weer leuk, maar vind t ook wel echt moeilijk dat die echte newbornperiode voorbij is, want ik vond t echt heerlijk ?
Heb je misschien ook instagram? Zou t leuk vinden om elkaar te volgen, met oudersvannu is dat zo lastig..