Ervaringen babyvoedingmaker

<p>Hoi hoi,</p><p>Hebben jullie ervaring met een babyvoedingmaker en zo ja, welke? De kleine begint binnenkort aan wat uitgebreidere hapjes zoals rijst met vlees ed. Ik denk dat het dan handiger/makkelijker is om een babyvoedingmaker te hebben. Denk dat mij dat best wel wat tijd zal schelen dan dat ik alles apart moet koken. Maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/tips.</p><p>Bedankt alvast!</p>

Nooit van gehoord en klinkt als een goede marketingtruc. Bij ons functioneert de staafmixer prima als 'babyhapjesmaker'. Groenten etc. koken, staafmixer erop en geven of invriezen. 

Hoi hoi,

wij hebben er een, weet zo even niet welk merk maar ik ben er erg tervreden over.
vooral omdat het gestoomd is vond ik een voordeel zo blijven alle goede stoffen erin zitten. Ik maakte altijd porties van 3 keer en lekker twee in de vriezer. Inmiddels is onze dochter 1 jaar en eet ze voornamelijk met ons mee maar erg veel plezier van gehad. Ook kan je de maaltijden scheiden van elkaar, flessen in uitkoken of bv opwarmen. 
Succes met je keuze 

Hoi hoi,

wij hebben er een, weet zo even niet welk merk maar ik ben er erg tervreden over.
vooral omdat het gestoomd is vond ik een voordeel zo blijven alle goede stoffen erin zitten. Ik maakte altijd porties van 3 keer en lekker twee in de vriezer. Inmiddels is onze dochter 1 jaar en eet ze voornamelijk met ons mee maar erg veel plezier van gehad. Ook kan je de maaltijden scheiden van elkaar, flessen in uitkoken of bv opwarmen. 
Succes met je keuze 

Terug
Bovenaan