Ervaringen begeleiding bij ziekenhuis bevalling

Hallo,
Ik ben Delphine Maenhout en ik ben een 4e jaars HBO-V student van de Hogeschool Zeeland in Vlissingen. Ik ben voor mijn opleiding bezig met een onderzoek naar de verpleegkundige begeleiding tijdens de bevalling in een ziekenhuis. Ik zou graag ervaringen horen van vrouwen die pas zijn bevallen in een ziekenhuis, het gaat hierbij om vrouwen die een vaginale bevalling hebben gehad, of vrouwen waarbij de bevalling normaal (vaginaal) is begonnen en wat uiteindelijk een kunstverlossing of keizersnede is geworden. Mensen die willen meewerken worden gevraagd om een vragenlijst in te vullen over hoe hun de verpleegkundige begeleiding tijdens de bevalling hebben ervaren. Deze vragenlijst zal ongeveer een kwartier van uw tijd in beslag nemen. Wilt u meewerken? Stuur dan een mailtje naar maen0001@hz.nl

Groetjes, Delphine Maenhout

Hoi,
Ik vind het echt super leuk dat jullie aan mijn onderzoek zouden willen meewerken, het is helaas maar een kort onderzoekje (als voorbereiding op mijn afstuderen). Mijn onderzoek moet over een paar weken al klaar zijn en daarom zal ik nu stoppen met het proces 'informatie verzamelen'.
Nogmaals bedankt dat jullie wilden meewerken.

Groetjes

Terug
Bovenaan