Ervaringen bevalling begint

<p style="text-align: left;">JoHoi, Ik ben inmiddels 36 en een halve week zwanger van mijn 2e en heb sinds 2 dagen “last” van allerlei dingetjes. Van mij mag het nog even duren, maar ik merk dat ik me to he een beetje vreemd voel. Ik weet dat het dan nog een hele tijd kan duren, maar ben toch benieuwd naar ervaringen van anderen. Bij de eerste beviel ik zonder waarschuwingen met 38 weken en dacht ik ook dat ik nog even had. Nu heb ik: – een enorm drukke baby – aanhoudende pijn in onderbuik (niet heel heftig, maar vervelend) geen weeen – heel veel gevoel hebben te moeten plassen, maar dan komt er niets of weinig (totdat ik nies) ? – misselijk en ook in de ochtend spontaan overgeven zoals in de eerste maanden – veel harde buiken - eindeloos moe Ben benieuwd naar jullie ervaringen! </p>

Bij mij was dat precies het gevoel toen ik ging bevallen, het waren in mijn geval wel weeën, alleen dan een weeënstorm zonder enige pauze... toen ik dacht, ik weet niet wat dit is maar de VK moet komen, had ik dus al 6 a 7 cm ontsluiting 1 uur later had ik mijn kindje in mijn armen, met 37.0.... dus het kan echt alle kanten opgaan

Mmm hier een beetje hetzelfde gevoel, ben nu 37+1 zwanger van de tweede.. vannacht wel voorweeën (?) maar kon uiteindelijk toch weer gaan slapen.. nu soort constant aangespannen/harde buik/lichte kramp gevoel..
Bij de eerste met 41+1 gestript om +/- 12.00 uur.. rond 19.00 uur begonnen de weeen maar ook meteen dat ik dacht wat is dit wow wat gebeurd er.. en nu denk ik is dit het nou, moet ik hier wat mee? Is mijn verwachting van pijn zo hoog dat ik nu niet door heb dat het misschien al bezig is etc. 
Ik zat net te bedenken om hier dus een topic over te openen maar kwam deze tegen.. lees dus even mee..

Ik zie nu dat je bericht/topic al van zaterdag is..
Hoe is het nu? Gebeurde er inderdaad iets? Heb je je laten testen op een blaasontsteking?

Hoi PM,
Er is niets meer gebeurd. Ik voel me nog steeds wel oncomfortabel en heb veel harde buiken. In ieder geval geen blasontsteking, misschien last van indalen? Komende vrijdag heb ik weer controle en leg ik het even bij de gyn neer, maar denk ergens dat het gewoon de ongemakken zijn van het einde van de zwangerschap. Kan het me van de vorige keer niet zo herinneren. Heb in ieder geval wat meer rust proberen te nemen en dat lijkt iets te helpen.
Bij de vorige was ik echt nog heel druk in de weer met van alles en nog wat en toen zijn 's nachts mijn vliezen ineens gebroken. Misschien dat ik er nu ook meer mee bezig ben ofzo?
Hoe is het met jou PM? 

Terug
Bovenaan