Ervaringen bibabad

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand van jullie ervaring met een bibabad?
De zomer 2008 kleintjes zullen er nog niet in badderen, maar misschien oudere broers/zussen?
Het is een mooi ding, handig op te ruimen maar ook zo prijzig!

hoi hoi
sorry ik heb er geen ervaring mee,
maar twijfel ook om hem te kopen.
vind hem ook vrij duur.
mvg mascha

Grappig, je zit dus met dezelfde twijfels dat ie prijzig is. En bij ons is ook nog het lastige dat wij een plat doucheputje hebben die niet erg snel leeg loopt (geen bak). Ben dus bang dat het een waterbende wordt.

Maar nu zat ik gister een beetje te googlelen op bibabad en toen kwam ik wel een leuke tip tegen. Gewoon een plastic speciebak van een bouwmarkt. Iets lastiger met leeggooien maar dat moet wel lukken. En dat is nog eens veel goedkoper!!

Wij hebben wel een bibabad en ik moet zeggen dat ik hem wel erg handig vind. Je klapt hem in en neemt daarna niet veel ruimte in op de badkamer. Mijn dochter van 4 zit er met veel plezier in en straks mijn zoontje ook.
Wij hebben hem toetertijd voor Aurora's eerste verjaardag gekocht.

Wij gebruiken voor onze oudste een 2rings zwembadje (die je zomers overal kan kopen) van 2 euro. Past precies in de douchebak. We hebben een gangkast waar ik hem na het badderen weer in doe.

Haha wat een makkelijk idee van het zwembadje! Dat ik daar niet aan gedacht heb!
Zeker in het begin is dat voldoende. Misschien als  ie wat ouder  is en een voller bad leuk vinden dan alsnog een speciekuip van de bouwmarkt...

nadeel van de speciekuip is dat je 'em niet even snel inklapt; neemt dus wel ruimte in beslag. Dat schoot me even te binnen...  

Hoi,

Eigenlijk hoor ik niet op dit forum. Ik ben een zomer2007 moeder en ik heb ook nog een dochter van 4. Wij hebben eerst ook lang zo'n opblaasbadje gebruikt. Bij de Hema hebben ze er 1 van Jip en Janneke. Maar ze willen zo graag met z'n tweetjes in bad. Op een gegeven moment paste dat echt niet meer.
Toen hebben we een BiBaBad gekocht (van het geld dat we voor de eerste verjaardag van Bas kregen). Inderdaad een hele investering, maar we hebben er geen seconde spijt van gehad. We hebben een kleine badkamer, maar toch past dit prima. Ingeklapt neemt hij echt weinig ruimte in. De zak kan makkelijk in de was (we hebben wel eens een ongelukje in bad gehad ). Wij halen zelfs het 'putje' er niet uit...
Ze passen er goed in met z'n tweetjes:

Ik ben een fan en ik zou het zeker aanraden. Wij hebben hem trouwens gekocht toen de plaatselijke babywinkel 15% korting had op alles. Dat scheelt toch weer! Dat soort aanbiedingen zou je in de gaten kunnen houden. Op marktplaats worden ze ook wel aangeboden.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan