Ervaringen ? Bloedverlies en krampen begin zwangerschap maar wel een positieve t

<p>hoi dames,</p><p>Ik ben op zoek naar ervaringsverhalen.</p><p>Afgelopen donderdag 17 november teste ik licht positief , ik was overdonderd maar toch blij verrast met mijn 4e zwangerschap.</p><p>Nog geen paar uur later heb ik pijn in mijn onderrug en links onder , en jawel bloedverlies helderrood..</p><p>Pijn duurde de gehele dag en in de nacht heb ik  een kleine stolsel verloren .</p><p>Ik had nog een test van test jezelf early en die was ook nog lichtpositief.</p><p>Ik ben blijven bloeden en ik hou last van mijn onderrug. Nu heb ik gehoord van een vriendin dat zei het ook had met de zwangerschap van haar zoon met hevig bloedverlies en dagen van krampen en pijn. Toen zeiden ze dat het ook een tweeling had kunnen zijn.</p><p>In de famillie bij mijn vriend komen tweelingen voor dus enigzins weer hoop.</p><p>Vanmorgen de kruidvat 2v5 test gedaan en echt miniscul lijntje, eerste gedachtengang was " dit is dus een miskraam de lijn is amper tr zien" daarna bedacht ik mr dat de kruidvat vanaf 25 aan hcg detecteerd en test jezelf nu al vanaf 20 .. hrt feit ik dan nu een mini lijntje zie bij de kruidvat test wil dat dan niet zeggen dat mijn hcg wel degelijk is opgelopen ??</p><p>Het blijft afwachten en maandag maar weer testen.</p><p>Maar ik zou graag ervaringsverhalen willen weten.</p><p>Ik hou goede hoop.</p><p>Liefs </p><p> </p>

Ik ben bang voor een MK bij jou?. Heb er helaas ook 2 X ervaring mee. Nu 8+2 zwanger van onze frummel en deze blijft goed plakken???

Beste LK,
Dat vrees ik inmiddels ook.
Heb rillingen en pijn, en net weer een stolsel.

Wat naar dat je dit al 2x heb moeten ervaren maar van harte Gefeliciteerd met jou zwangerschap dit keer ??.

Beste LK,
Dat vrees ik inmiddels ook.
Heb rillingen en pijn, en net weer een stolsel.

Wat naar dat je dit al 2x heb moeten ervaren maar van harte Gefeliciteerd met jou zwangerschap dit keer ??.

Terug
Bovenaan