Ervaringen BMR?

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik heb ook wat oude topics gelezen, maar toch even de vraag wat jullie ervaringen zijn met de BMR prik? Mijn zoontje reageerde heftig op de eerste kinkhoest prik en heb vervolgens alle prikken uit elkaar gehaald en dat gaat goed. Ook later begonnen met prikken. Ik kijk toch erg op tegen de BMR en overweeg ook om de Men prik helemaal niet te halen. In ieder geval ook splitsen. <br /><br /></p><p>Kunnen jullie je ervaring delen? Ook kindjes die bijvoorbeeld wel reageerden op de dktp maar dat het meeviel bij BMR? :) </p>
 
Ik zat er zelf ook erg mee en dacht ik ga het niet doen, maar toch gedaan! Dktp alleen de laatste x met 11 maanden geen last gehad daarvoor continu koorts, maar die BMR heeft mij echt doen verbazen. Doorheen gefietst zonder klachten! Uiteindelijk dag 16 wel nacht koorts gehad of dit bmr was of een kies kon beide. 
 
Ik vond het ook spannend na verhalen die je online leest, maar viel zo erg mee. 7 dagen na de prik alleen een onrustige nacht ze had verhoging toen (niet gemeten hoe hoog). Maar vond dat zo meevallen. Ze kreeg hem toen ze ook de 14 maanden sprong had, dus denk eig dat mensen daardoor van die verhalen vertellen ' met ik had een ander kind. Doordat wij verlaat waren (had afgemeld eerst met verkoudheid) viel het niet meer midden in de sprong vond ik wel fijn achteraf haha. 
 
Juist bij de BMR vaccinatie hebben mijn beide dochters géén last gehad. Gewoon niks, nada, 0.0....

De andere vaccinaties vaak wel verhoging en een dag of 2 veel huilen en jammeren. Maar juist bij de BMR dus niks, prima prikje vond ik het!
 
Ik vond de BMR ook spannend maar het ging prima. Het enige wat ik heb kunnen ontdekken waren wat licht rode vlekjes op zijn buik. Hij was de eerste dag wat 'zielig' en viel op mijn borst in slaap maar verder nergens last van gehad. 
 
Bij de BMR had ons meisje de dag erna een klein beetje verhoging, daar had ze verder zelf geen last van, verder helemaal niets van gemerkt! Dus ook niets een week later :)
 
Terug
Bovenaan