ervaringen buikband?

Goedemiddag ladies.....
Vraagje heeft iemand ervaring met een buikband zoals je bij prenatal kunt kopen. Daar zijn ze van het merk anita. Dit is dus niet zo een fleurige band me plaatjes maar echt een elastieke band die je om doet ter voorkomening van pijn in je rug en extreme bandenpijn in je buik.

Ik liep in de stad, had mijn handen in mijn zakken en tilde mijn buik omdat ik al dagen mega bandenpijn had. kon geen ene voet voor de andere zetten. dus nu heb ik zo een band en de pijn is bijna weg. hoera. alleen vraag ik me af hoe strak je zo een ding moet doen. bij prenatal deden ze hem superstrak. nu vraag ik me af of de baby dan niet klem komt te zitten. heeft iemand hier ervaring mee?

Fijne avond!

Ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen. Nu maar hopen dat die dingen ook in grote maten verkrijgbaar zijn. Wel fijn dat je er baat bij heb....Of de baby klem zit dat zal haast wel niet hoor , maar je kan het voor de zekerheid aan je verloskundige vragen.

Gr Andrea

Geen ervaring mee, maar meiden die ik ken wel.
Het kan verlichting geven. Ik heb wel begrepen dat je het niet de hele dag en ook niet elke dag mag dragen, want dan worden je banden 'lui' en daar kun je dan ook weer last van krijgen.

hoi meiden..
ben nu 24 weken en heb wel zo'n buikband eentje die je gewoon onder je kleding draagt.
ik heb hem altijd wel lekker strak zitten want dan heb je de meeste steun eraan. heb het ook aan mn vk gevraagd en de baby merkt er weinig van en het kan geen kwaad. zou het iedereen aan kunnen raden die last heeft van buik en rug
xxbianca

ps. inderdaad je moet hem niet heel de dag dragen alleen als je veel loopt of staat. in de nacht zou ik gewoon een voedingkussen of een andere kussen gebruiken
xxbianca

Terug
Bovenaan