Ervaringen cb+ test en kV 2 voor 5 eu

Ik zou hier graag foto's willen toevoegen van mijn testen vanaf mijn telefoon? Ik kan er alleen geen wijs uit? Weet iemand hoe dit moet en of het kan? Zo niet... Dan graag jullie ervaring met de kV 2 voor 5 eu en cb + test?

Ik ik heb nu 3 dgn achter elkaar een streepje op de kV testen gehad echter dezelfde kleur... Net met de cb+ getest althans vanochtend en deze gaf een erg licht streepje. Iemand ervaring met negatieve testen van deze merken? Waren ze Omo wit of kreeg je een indroogstreep? En bij iemand ook mogelijk een langzame oploop van sterkte in streepjes op de vk testen? Ik ga morgen naar de gyn omdat ik zeer onregelmatig ben en ook geen idee heb waar ik nu in mijn cyclus zit. Krijg dan een gesprek over ovulatieinductie dmv chlomid.. Zou wel super zijn als dit niet meer hoeft!

Thnx alvast ast voor de reacties

Hoi meis,

Gow dan hebben we hetzelfde. ..

Ik heb nu ook 2 dagen een vaag streepje op de kv en ook een vaag plusje op de cb...

Maar alles was gewoon binnen de tijd dus ik snap er geen hol van. .mijn ervaring de laatste keer is dat de cb plus ook vaag was en 2 dagen later een stuk donkerder dus ik vertrouw het nu ook niet. Ook hier onregelmatige cyclus door pcos dus ik wacht tot 1e kerstdag om nogmaals te testen. ..indroogstreepjes kunnen wel overigens maar ik zou nu echt even 5 dagen niet testen en dan weer opnieuw testen  :)

Succes!

Terug
Bovenaan