Ervaringen clearblue ovulatietest (smiley)?

Hey meiden,

Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en allerlei onderzoeken gehad. Niets gevonden.... Binnenkort beginnen we met IUI. Ik heb, die keren dat we ovulatietesten gebruikten, sensitest gebruikt en daar kwam de piek vaak overeen met de online calculators.

Nu ben ik gaan testen met cb digitaal en gisterenochtend -en avond een smiley (kon het niet geloven, vandaar 2x getest)! Terwijl ik die eigenlijk pas dinsdag verwacht. Gisteravond meteen geklust en vanochtend geen smiley meer!

Ik heb een cyclus van 29 dagen, altijd. Dus de piek is te vroeg, kan dat? En de smiley was er ook maar 1 dag, die moet er toch 2 dagen zijn? We hebben vanochtend voor de zekerheid ook maar even geklust :)

Fijne zondag!

Liefs

Hoi hoi,

Wij zijn inmiddels alweer 1.5 jaar bezig en wachten nu op de eerste uitslagen van de onderzoeken.

Ik gebruik ook de ovulatietesten van cb-digitaal.
En bij mij komt er ook maar op 1 dag een smiley. Het kan inderdaad dat je ei wat eerder is als "normaal" dit heb ik ook weleens gehad.

Jullie hebben iig optijd geklust ;-) Heel veel succes!

Liefs

Het kan inderdaad zijn dat je ei ineens eerder komt. Je hebt duidelijk een piek gezien en vandaag was het weer negatief. Hopen dat het gewerkt heeft, al dat klussen!

Succes met afwachten!!

Een dag kan, hoor, heb ik ook vaak!
Goed dat je de dag erna ook nog hebt geklust, want de test geeft je LH-piek aan, maar je ei is pas daarna! In de komende 24 tot 36 uur, alsje LH al aan het zakken is dus!

Succes!

Hoi dames,

klopt het dat je maar 1 dag LH piek hebt? Ik gebruik die van clearblue
verder vroeg ik me af of het wel genoeg is als je maar 1 x per dag (avond uren) maar klust? Overdag zijn beide aan werk

k hoor graag van jullie!!

Terug
Bovenaan